تبیان، دستیار زندگی
حضور محمد دادكان در آلمان و گفته‌های وی به هنگام بازدید از ورزشگاه نورنبرگ بازتاب فراوانی در خبرگزاری‌های دنیا داشت. رییس فدراسیون فوتبال كه هم اكنون در آلمان به سر می‌برد در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ان اظهار كرد: من ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احتمال حضور احمدی نژاد در جام جهانی آلمان


حضور محمد دادكان در آلمان و گفته‌های وی به هنگام بازدید از ورزشگاه نورنبرگ بازتاب فراوانی در خبرگزاری‌های دنیا داشت.

رییس فدراسیون فوتبال كه هم اكنون در آلمان به سر می‌برد در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ان اظهار كرد: من به همراه مولایی سفیر ایران در برلین برای بازدید از ورزشگاه نورنبرگ كه میزبان یكی از بازی‌های تیم ملی است به این استادیوم رفته بودیم كه خبرنگار رویترز هنگام بازدید از این ورزشگاه از من پرسید كه «آیا حضور دكتر احمدی‌نژاد برای تماشای دیدارهای تیم ملی در آلمان را تایید می‌كنید یا خیر؟» كه من گفتم تمام روسای جمهور كشورهای مختلف علاقه‌مند به فوتبال و تیم ملی كشورشان هستند و آقای احمدی نژاد هم رابطه‌ی بسیار نزدیكی با تیم ملی فوتبال دارد و ایشان حمایت‌های بی‌دریغی از ما داشته‌اند و در صورتی كه فرصت داشته باشند حضور ایشان در جام جهانی باعث خوشحالی ما و بازیكنان تیم ملی خواهد بود.

دادكان افزود: شخص رییس جمهور برای حضور قدرتمند تیم ملی در جام جهانی از هیچ كوششی دریغ نكرده‌اند و وی علاقه‌ی فراوانی به فوتبال دارند.

وی در ادامه‌ی گفت‌وگو به جلسات هیات ایرانی با شهرداران و روسای امنیتی شهرهای نورنبرگ و لایپزیك اشاره كرد و گفت:‌ روسای فدراسیون‌های تمام تیم‌های راه یافته به جام جهانی باید تا پیش از شروع این رقابت‌ها، جلساتی را با مسوولان شهرهای میزبان انجام دهند كه ما هم در این باره جلسات مثبتی را داشتیم.

دادكان ادامه داد: همچنین با شهردار و مقامات امنیتی فریدریش هافن جلسه‌ای را داشتیم و تمامی امكانات برای حضور تیم ملی ایران در این شهر پیش از شروع جام جهانی فراهم است.

وی در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره‌ی فراگیر شدن بیماری آنفولانزای مرغی در آلمان، گفت: بحثی در این باره تا به حال نداشته‌ایم.