تبیان، دستیار زندگی
فیلم پویانمایی ماهوری به کارگردانی فاطمه گودرزی در بخش مسابقه‌ی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم آلماتی به نمایش گذاشته شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماهوری در آلماتی به روی پرده رفت

ماهوری

فیلم پویانمایی ماهوری به کارگردانی فاطمه گودرزی در بخش مسابقه‌ی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم آلماتی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره از سال 2002 میلادی همه ساله برگزار و در آن فیلم‌های فیلم‌سازان جوان و فیلم‌های اول کارگردان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

نهمین دوره جشنواره آلماتی در قزاقستان امسال طی روزهای 21 تا 25 اردبیهشت برگزار شد.

این جشنواره از بخش‌هایی مانند زنده کوتاه، چشم‌انداز و زنده کوتاه (مستند و انیمیشن) تشکیل شده بود و "فیلم‌های اول کارگردان‌ها" و "فیلم‌های دانشجویی" در مرحله دوم به صورت جداگانه مورد داوری قرار گرفت و به بهترین‌های این بخش جوایزی اهدا شد.

همچنین جایزه ویژه جشنواره آلماتی و جایزه ویژه هیات داوران نیز در این جشنواره به برگزیدگان تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش فیلم ماهوری در سال‌های اخیر در جشنواره‌‌های مختلف داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شده و موفقیت‌هایی به دست آورده است.

نمایش در بخش مسابقه‌ی جشنواره بین‌المللی فیلم پاریس و برگزیده شدن به عنوان بهترین فیلم چهارمین جشنواره بین‌المللی رحمت و کسب تندیس زرین سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از آن جمله است.

فاطمه گودرزی پیش از این ساخت فیلم‌های پویانمایی "کشاورز و گاو" و "مادر بزرگ پرنده" را در کارنامه‌ی هنری خود ثبت کرده بود.

این کارگردان جوان فیلم‌های پویانمایی هم اکنون کار ساخت فیلم "روباهی که به دنبال صدا رفت" و دو کتاب فیلم "نقاشان چینی" و" چشمه‌ی ماه" را آغاز کرده است.

ماهوری

اجرای نمایش "شنگول و منگول و الاغ غلوم بابا" در فرهنگسرای ملل

نمایش شاد و موزیکال " شنگول ومنگول و الاغ غلوم بابا" از 18 خرداد ماه الی 13 تیر ماه در فرهنگسرای ملل اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ملل، این نمایش به مناسبت آغاز فصل تابستان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان  همه روزه بجز سه شنبه ها در سالن فرهنگ، ساعت  19 اجرا می شود.

این نمایش همچنین با هدف آموزش توصیه های امنیتی به خردسا لان و گروه سنی 4 الی 11 سال،با هنرمندی کیانا سپهری،مریم حموله،آذر حموله،مهناز حموله،فرشید جلایی و با اجرای موسیقی سید احمد موسوی اجرا می شود.

علاقه مندان میتوانند برای تماشای این نمایش به فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر ، بلوار قیطریه ، بوستان قیطریه مراجعه  و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22671718 تماس حاصل کنند.

ماهوری

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:کانون

مطالب مرتبط:

دختر نوجوان تهرانی باز هم جایزه گرفت 

  بچه ها خبر 

صد متر نقاشی

به مناسبت روز زمین پاک 

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.