تبیان، دستیار زندگی
اری سریال "حضرت یوسف" به پایان رسید مجموعه تلویزیونی "حضرت یوسف (ع)" به کارگردانی فرج‌اله سلحشور مراحل تولید را در فرهنگسرای خاوران سپری می‌کند و تاکنون 70 درصد از فیلمبرداری این مجموعه به پایان رسیده است. فرج‌اله سلحشور، ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

70 درصد از فیلمبرداری سریال "حضرت یوسف" به پایان رسید


مجموعه تلویزیونی "حضرت یوسف (ع)" به کارگردانی فرج‌اله سلحشور مراحل تولید را در فرهنگسرای خاوران سپری می‌کند و تاکنون 70 درصد از فیلمبرداری این مجموعه به پایان رسیده است.

فرج‌اله سلحشور، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه تلویزیونی "حضرت یوسف (ع)" ضمن تائید خبر فوق گفت: "بعد از استراحت گروه در ایام نوروز، از امروز در فرهنگسرای خاوران مشغول فیلمبرداری این مجموعه شدیم و اکنون چند ساعتی است که مشغول ضبط نمای قصرهای فرمانروایان مصر هستیم."

وی در ادامه اشاره کرد: "ما تا دو ماه دیگر یعنی تا آخر اردیبهشت برای فیلمبرداری در فرهنگسرای خاوران هستیم و بعد به شهرک انقلاب و دفاع مقدس برخواهیم گشت تا فضاهای خارجی مصر را ضبط کنیم. در واقع باید شرایط جوی مناسب باشد تا این نماها را در شهرک فیلمبرداری کنیم."

مجموعه تلویزیونی "حضرت یوسف (ع)" داستان زندگی این پیامبر را از زمان تولد تا میانسالی روایت می کند. فیلمبرداری این سریال در 40 قسمت از اوایل خرداد سال 83 شروع شده است. حسادت برادران یوسف به وی، فروخته شدن این پیامبر به عنوان برده، توجه زلیخا به او، زندانی شدن حضرت یوسف (ع)، به عزیزی مصر رسیدن آن حضرت و ... از جمله ماجراهایی است که در این سریال 40 قسمتی روایت خواهد شد.

در این سریال حدود 180 بازیگر ایفای نقش می کنند. محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، فرشته سرابندی، فرامرز مهرجو، زهرا سعیدی، مریم بخشی، سودابه علیپور، کوروش زارعی، مجید صیادی، محمد قاسم پورستار، میترا خواجه ئیان، مرتضی هاشم خانلو، نگین صادقی پور و ایمان خسروی از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند. همچنین مجید میرفخرایی مدیر هنری و طراح لباس، رسول احدی مدیر فیلمبرداری، فرهاد علیزاده آهی طراح صحنه، سعید ملکان طراح چهره پردازی، احمد امیری مدیر صدابرداری و روزبهانی مدیر جلوه های ویژه رایانه ای با این پروژه همکاری می کنند.

سریال "حضرت یوسف (ع)" در مرکز سیما فیلم تولید می شود.