تبیان، دستیار زندگی
ملی پوشان به زودی اعلام می شود اسامی ملی پوشان و برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال به زودی اعلام خواهد شد ، ضمن این که با درنظر گرفتن مسابقات مختلف ، بهترین نفرات به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند شد . همایون ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایون شاهرخی ، سرمربی تیم ملی فوتبال ، در گفت وگو با ایسنا :

برنامه های آماده سازی تیم ملی و اسامی ملی پوشان به زودی اعلام می شود

اسامی ملی پوشان و برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال به زودی اعلام خواهد شد ، ضمن این که با درنظر گرفتن مسابقات مختلف ، بهترین نفرات به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند شد . همایون شاهرخی ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ، افزود : احتمال جا به جایی و دعوت از نفرات جدید وجود دارد و همان طور که قبلاً نیز اعلام کرده ام ، همواره به جوانان اعتقاد داشته ام ، در عین حال از تجربیات نفرات با تجربه نیز نباید غافل شد و تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان را به کار خواهم گرفت .

همایون شاهرخی با اشاره به نگاه ویژه مربیان تیم ملی نسبت به حضوری موفق در جام کنفدراسیونها و بازی برابر تیم فوتبال نیوزلند تصریح کرد : با توجه به برگزاری همزمان مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور و مسابقات جام باشگاههای آسیا باید به شکلی برنامه ریزی کرد ، که نفرات موجود بتوانند از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند ضمن اینکه با در نظر گرفتن این شرایط و زمان محدود آماده سازی ، کار اصلی در خود باشگاه ها و تمرینات تیمی آنان انجام خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد : نمی توان بازیکنان را در اردوهای شبانه روزی و دراز مدت نگاه داشت، زیرا آنان در اختیار باشگاههای خود می باشند ، لذا همانند بازیهای هنگ کنگ ، برنامه های خود را بر اساس ایجاد هماهنگی های لازم بین بازیکنان تنظیم کرده ایم .

شاهرخی در خاتمه با اشاره به عدم وجود مشکل در هدایت همزمان تیم ملی و تیم فوتبال پاس اظهار داشت :

مطمئناً اگر احساس کنم که فعالیت همزمان در این دو تیم منجر به ایجاد مشکلاتی خواهد شد ، بی تردید شجاعت مطرح کردن آن را خواهم داشت ولی واقعیت این است که تیم پاس ، روند طبیعی آماده سازی خود را ا نجام می دهد و تنها برخی افراد حاشیه ساز عدم نتیجه گیری هر یک از دو تیم ملی یا پاس را منتسب به دیگری می دانند .

گفتنی است در صورت عدم وجود تغییر در زمان برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر نیوزلند ، در چارچوب مسابقات جام کنفدراسیون ها ، دیدار رفت دو تیم در تاریخ هشتم فروردین ماه 82 در نیوزلند و دیدار برگشت 15 فروردین ماه در کشورمان برگزار می شود .