تبیان، دستیار زندگی
دو اردوی اروپایی تیم ملی فوتبال مشخص شد دو بازی تداركاتی در اردوی كرواسی تیم ملی فوتبال كشورمان در راه آماده‌سازی به منظور حضور قدرتمند در جام جهانی تا پیش از این رقابت‌ها، دو اردوی اروپایی برگزار خواهد كرد.  پس از آن كه فیف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه‌ی تیم ملی تا آغاز جام جهانی؛

دو اردوی اروپایی تیم ملی فوتبال مشخص شد
دو بازی تداركاتی در اردوی كرواسی


تیم ملی فوتبال كشورمان در راه آماده‌سازی به منظور حضور قدرتمند در جام جهانی تا پیش از این رقابت‌ها، دو اردوی اروپایی برگزار خواهد كرد.

پس از آن كه فیفا، هفتم اردیبهشت را اولتیماتوم پایان رقابت‌های داخلی كشورهای راه یافته به جام جهانی اعلام كرد، سران فدراسیون فوتبال كشورمان دو اردوی تداركاتی اروپایی را برای آماده‌سازی تیم ملی در نظر گرفتند.

در نخستین اردو، ملی‌پوشان حاضر در لیگ برتر هجدهم اردیبهشت به سوی سوییس سفر خواهند كرد تا اردوی ده روزه‌ای را در این كشور برگزار كنند.

در مدت این اردو بازیكنان نهایی دعوت شده به اردوی تیم ملی (بدون بازیكنان لژیونر) زیر نظر كادر فنی تیم ملی، روش‌های مختلف تاكتیكی را مرور خواهند كرد.

بیست و هشتم اردیبهشت تیم ملی، سوییس را به مقصد تهران ترك خواهد كرد.

پس از بازگشت ملی‌پوشان فوتبال كشورمان از سوییس، آنها به مدت چهار روز استراحتی كوتاه مدت را برای تجدید قوای جسمانی پشت سر خواهند گذارد و سپس سوم خرداد با اضافه شدن تمامی بازیكنان لژیونر حاضر در لیگ‌های اروپایی تیم بست و سه نفره‌ی تیم ملی، تهران را به مقصد زاگرب پایتخت كرواسی ترك خواهد كرد تا با گذراندن آخرین اردوی جدی تمامی راه‌های آماده‌سازی را پیموده باشد.

در اردوی ده روزه‌ی كرواسی، قرار است تیم ملی دو دیدار دوستانه با تیم‌های كرواسی و چك انجام دهد و پس از برگزاری این دو بازی، تیم ملی سیزدهم خرداد به تهران بازمی‌گردد.

بازیكنان تیم ملی پس از اقامتی دو روزه كنار خانواده‌های خود، پانزدهم یا شانزدهم خرداد به فریدریش هافن كمپ اصلی تیم ملی، سفر خواهند كرد تا ضمن آشنایی با جو موجود در آلمان، آخرین بخش از دوران آماده‌سازی خود را تا نخستین دیدار تیم ملی كه بیست و یكم همین ماه برابر مكزیك انجام می‌شود را پشت سر بگذرانند.