تبیان، دستیار زندگی
شادی و غم در کوچه های شهر میلان تنها شهری بود که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با دو نماینده حضور داشت و در شب اول از دور برگشت این مرحله یکی از نمایندگان پایتخت فوتبال ایتالیا با جام وداع کرد. سه شنبه شب در دور برگش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میلان صعود کرد ، اینتر حذف شد

شادی و غم در کوچه های شهر


میلان تنها شهری بود که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با دو نماینده حضور داشت و در شب اول از دور برگشت این مرحله یکی از نمایندگان پایتخت فوتبال ایتالیا با جام وداع کرد.

سه شنبه شب در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا تیم فواتبال آ ث میلان با پیروزی در برابر لیون به نیمه نهایی صعود کرد و اینتر میلان با شکست در مقابل ویارئال کنار رفت.

میلان که در بازی رفت با تساوی بدون گل متوقف شده بود در سن سیرو پذیرای لیون بود و ابتدا با گل اینزاگی در دقیقه 25 از حریف پیش افتاد اما دیارا در دقیقه 27 کار را به تساوی کشاند و تا دقیقه 88 میلان تیم حذف شده این پیکار بود.

اما گل دوم اینزاگی روسونری ها را به نیمه نهایی رساند در حالی که شوچنکو در دقیقه 90 با به ثمر رساندن گل سوم خیال هواداران میلان را در سن سیرو راحت کرد.

ویارئال در دیگر بازی این شب با یک گل از سد اینتر میلان گذشت. دیدار رفت با نتیجه دو بر یک به سود اینتر خاتمه یافته بود اما با توجه به گل زده ویارئال در بازی رفت اینتر میلان نتوانست دومین نماینده شهر میلان در نیمه نهایی باشد.

تنها گل این بازی را آروباره نا در دقیقه 58 به ثمر رساند.