تبیان، دستیار زندگی
زاری نشست تخصصی روابط عمومی ‌در سیره‌ی پیامبر(ص) خبرگزاری دانشجویان ایران دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: نشست تخصصی روابط عمومی ‌در سیره‌ی پیامبر(ص) برگزار می‌شود. «هوشمند سفیدی» با اشاره به نام گذاری سال 85 به نام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی خبر داد

برگزاری نشست تخصصی روابط عمومی ‌در سیره‌ی پیامبر(ص)


خبرگزاری دانشجویان ایران

دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: نشست تخصصی روابط عمومی ‌در سیره‌ی پیامبر(ص) برگزار می‌شود.

«هوشمند سفیدی» با اشاره به نام گذاری سال 85 به نام پیامبر(ص) گفت: در سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌كه قرار است در تاریخ 12 تا 14 آذر ماه در تهران برگزار شود، در نشست تخصصی روابط عمومی ‌در سیره‌ی پیامبر (ص) مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: به این منظور فراخوانی تهیه می‌كنیم تا كسانی كه در این زمینه فعالیت كردند، بتوانند مقالات خود را به سمپوزیوم ارسال كنند.

دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی‌ از انتشار كتابی به همین منظور تحت عنوان روابط عمومی‌ از نگاه محمد (ص) خبر داد كه در این كتاب مجموعه‌ی دستاوردها و مقالات به چاپ خواهد رسید.

سفیدی در ادامه با اشاره به كنفدراسیون روابط عمومی‌ كشورهای اسلامی‌ گفت: این كنفدراسیون در 17 خرداد ماه سال‌ جاری در تهران برگزار می‌شود و قرار است در این رابطه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

سفیدی در پایان ابراز داشت: در این تاریخ كنفدراسیون روابط عمومی ‌كشورهای اسلامی‌ به صورت رسمی‌ اعلام موجودیت می‌كند.

روابط عمومی موسسه تبیان