تبیان، دستیار زندگی
دیدار بی نتیجه طالقانی با علی آبادی به دلیل برگشتن خوردن چک های متعدد شخصی محمد رضا طالقانی برای هزینه های جاری فدراسیون کشتی حکم دادگاه به منظور جلب و توقیف اموال وی صادر شده است. محمد رضا طالقانی پس از اینکه در سال گذشته ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حکم جلب و توقیف اموال طالقانی به حکم دادگاه

دیدار بی نتیجه طالقانی با علی آبادی


به دلیل برگشتن خوردن چک های متعدد شخصی محمد رضا طالقانی برای هزینه های جاری فدراسیون کشتی حکم دادگاه به منظور جلب و توقیف اموال وی صادر شده است.

محمد رضا طالقانی پس از اینکه در سال گذشته بر طبق قول معتمدی وزیر سابق فنآوری و ارتباطات دولت گذشته مبنی بر تضمین اعتبار لازم برای رفع مشکلات مالی فدراسیون کشتی ، اقدام به هزینه بیش از 500 میلیون تومان جهت امورات مختلف فدراسیون کشتی کرد، با عدم پرداخت وزیر سابق و شکایت طلبکارن فدارسیون با حکم جلب و توقیف اموال وی صادر شده است.

در حالی که با حکم دادگاه خانه شخصی رییس فدارسیون کشتی برای پرداخت بدهی هایش به فروش می رسد ، محمد رضا طالقانی در 5 فروردین سال جاری در دیدار با مهندس علی آبادی ، رییس سازمان ورزش مشکلات مالی فدارسیون و بدهی 500 میلیونی این فدارسیون را با وی در میان گذاشته است که ، علی آبادی نسبت به هزینه مبلغ فوق بدون تامین اعتبار آن گلایه کرده و تصریح کرده است قول چندانی نسبت به حل این موضوع نمی تواند بدهد.

طالقانی نیز در پاسخ گفته است که طبق روال معمول چنین هزینه هایی صورت گرفته است و فکر نمی کرده که وزیر سابق فناوری و ارتباطات به وعده خود عمل نکند. شنیدهای حاکی است که علی آبادی در پایان این جلسه ضمن امیدواری به حل این موضوع به مزاح گفته است ، تنها کاری که سازمان می تواند انجام دهد ، ملاقات طالقانی در زندان است.