تبیان، دستیار زندگی
گردم در جام جهانی در خدمت تیم ملی هستم مهدی مهدوی كیا در اولین اظهار نظر خود پس از مصدومیت در دیدار با شالكه اعلام كرد كه تا دو هفته دیگر تمریناتش را آغاز خواهد كرد. وی كه در دیدار با شالكه، با تكل شدید كوین كورانی مواجه شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدی مهدوی كیا:دو هفته دیگر بر می گردم

در جام جهانی در خدمت تیم ملی هستم

مهدی مهدوی كیا در اولین اظهار نظر خود پس از مصدومیت در دیدار با شالكه اعلام كرد كه تا دو هفته دیگر تمریناتش را آغاز خواهد كرد.

وی كه در دیدار با شالكه، با تكل شدید كوین كورانی مواجه شد، برای دقایقی نتوانست به بازی ادامه دهد.

پس از مداوای سطحی پزشكان، مهدوی كیا مجددا به زمین مسابقه بازگشت اما به علت درد شدید از سرمربی تیم خواست او را تعویض كند.

به همین دلیل توماس دال مجبور شد در دقیقه 71 بازیكن موثر تیمش را از زمین مسابقه خارج كند تا مداوای پزشكان روی زانوی او در بیرون زمین ادامه پیدا كند.

در مداوای اولیه پزشكان خبر دادند كه مصدومیت كیا جدی نیست و این موضوعی بود كه خود مهدوی كیا در گفتگو یی نیز آن را تائید كرد: مشكل مصدومیت زانویم جدی نیست و پس از چند روز استراحت این اسیب دیدگی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق نظر پزشكان تیم بسیار خوش شانس بودم كه این برخورد شدید باعث مصدومیت جدی ام نشد.

شماره هفت هامبورگ افزود: در معاینات اولیه پزشكان اعتقاد داشتند كه رباط داخلی پایم پاره شده است ولی خوشبختانه پس از معاینات مجدد و گرفتن MRI مشخص شد استخوان زانویم دچار آسیب دیدگی جزئی شده است. این مصدومیت قابل درمان است و به زودی رفع خواهد شد.

مهدوی كیا در مورد زمان بازگشت خود به میادین فوتبال تصریح كرد: معلوم نیست چه زمانی می توانم در مسابقات شركت كنم ولی قطعا با آمادگی كامل در جام جهانی حضور خواهم یافت و در خدمت تیم ملی ایران خواهم بود.

شماره هفت هامبورگ در پایان تاكید كرد: پزشكان هامبورگ معتقدند تا دو هفته آینده پا به توپ خواهم شد و در صورتی كه مشكل خاصی پیش نیاید می توانم در مسابقات پایانی بوندس لیگا، تیم خود را همراهی كنم.

لازم به ذكر است تیم هامبورگ در آخرین دیدار خود در بوندسلیگا، موفق شد با نتیجه دو بر صفر شالكه را در ورزشگاه خانگی اش مغلوب كند تا با 59 امتیاز مجددا رتبه دوم جدول رده بندی را از آن خود نماید.