تبیان، دستیار زندگی
مبعلى رسماً بست، اولادى داخلى ایمان مبعلى رسماً قرارداد خود را یك سال دیگر با باشگاه الشباب امارات تمدید كرد. این خبرى است كه در روزهاى اخیر از سوى باشگاه فولاد، الشباب و مدیر برنامه هاى این بازیكن تأیید شده است. به نوشته سای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمدید قرداد مبعلی و اولادی با الشباب

مبعلى رسماً بست، اولادى داخلى


ایمان مبعلى رسماً قرارداد خود را یك سال دیگر با باشگاه الشباب امارات تمدید كرد. این خبرى است كه در روزهاى اخیر از سوى باشگاه فولاد، الشباب و مدیر برنامه هاى این بازیكن تأیید شده است. به نوشته سایت باشگاه اماراتى، ایمان مبعلى در تعطیلات عید همراه با مدیر برنامه هاى خود و همچنین نماینده باشگاه فولاد در دفتر باشگاه الشباب حاضر شد و در حضور دكتر احمد سیف رییس هیأت مدیره این تیم، قرارداد خود را یك سال دیگر تمدید كرد. این سایت مى نویسد: «در این نشست علاوه بر احمد سیف، سعید عبدالغفار مدیر اجرایى الشباب و یوسف بن غلیطه مدیر مالى باشگاه هم حاضر بودند.»

به نوشته سایت الشباب، مذاكرات براى تمدید قرارداد مبعلى از ماه گذشته آغاز شده بود و در این نشست تنها قرارداد هافبك ایرانى تمدید شد. مدیر برنامه هاى ایمان مى گوید: «قرارداد او براى یك سال تمدید شد. پیشنهاد مالى باشگاه الشباب خیلى خوب بود و علاوه بر فولاد، مبعلى هم راضى بود قراردادش را با این تیم تمدید كند.»

این در حالى است كه مبعلى پیش تر گفته بود در پایان فصل در این باره تصمیم مى گیرد. او حتى تأكید كرده بود، قصد دارد براى فصل بعد راهى اروپا شود اما خبر تمدید قرارداد او، جریان عكس قضیه را شكل داد. مدیر برنامه هاى مبعلى مى گوید: «پیشنهاد مالى الشباب خیلى خوب بود. یعنى او براى یك فصل پولى از این باشگاه مى گیرد كه یك بازیكن شاغل در اروپا نمى تواند این قدر درآمد داشته باشد.»

ظاهراً در امارات شرایط به قدرى خوب است كه بازیكنان ایرانى جلب آنجا مى شوند. طبق قانون، در این كشور به پول قرارداد بازیكنان مالیات بسته نمى شود و این مسأله به خودى خود تأثیر زیادى روى تمدید قراردادها دارد.

اما وضعیت مهرداد اولادى در الشباب چه خواهد شد؟ به گفته مدیر برنامه هاى او، اولادى چند روز پیش در دفتر باشگاه الشباب حاضر شد و قرارداد داخلى با این تیم امضا كرد. هیچ مشكلى براى تمدید قرارداد اولادى وجود ندارد و به احتمال فراوان در عرض دو هفته آینده قرارداد دو ساله خود را با این باشگاه اماراتى امضا مى كند. مدیر برنامه هاى مشترك اولادى و مبعلى مى گوید: «در كلیات به توافق رسیده ایم. یعنى باشگاه پرسپولیس و اولادى با شرایط الشباب موافقت كرده اند. قرار است در هفته هاى آینده مدیران دو باشگاه نشستى در تهران یا امارات داشته باشند تا پس از آن قرارداد اولادى هم رسماً امضا شود. فعلاً پیش قرارداد دو طرف امضا شده و ظاهراً مشكلى براى تمدید رسمى وجود ندارد.»

هنوز كسى نمى داند اولادى و مبعلى در فصل بعد چه پولى از باشگاه الشباب دریافت خواهند كرد. اولادى كه براى 3ماه از الشباب 350 هزار دلار گرفته و مبعلى بابت قرارداد7ماهه اش 900 هزار دلار. مدیر برنامه هاى این دو بازیكن تمایلى ندارد در مورد رقم فعلى حرفى بزند: «طبعاً رقم دریافتى شان بیشتر شده اما درست نیست فعلاً چیزى بگوییم.»

این در حالى است كه سایت طرفداران الشباب چندى پیش از پیشنهاد یك میلیون دلارى این تیم به اولادى و مبعلى براى یك فصل خبر داده بود.