تبیان، دستیار زندگی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت تبیان از میزبانی داخلی پایگاه های اینترنتی

میزبانی سایت

به مناسبت دهمین سالگرد آغاز فعالیت مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، مرکز خدمات داده های اینترنتی تبیان، خدمات ویژه ای را برای پایگاه های اینترنتی ایرانی در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت دهمین سالگرد آغاز فعالیت مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و در راستای حمایت از میزبانی داخلی پایگاه های اینترنتی، مرکز خدمات داده اینترنتی تبیان، به کلیه مشتریانی که سرویس یک ساله خود را در بازه یکم تا پانزدهم تیرماه سال نود به ثبت رسانده و یا تمدید نمایند، دو ماه سرویس رایگان اضافه ارائه می دهد. این طرح، کلیه نیازهای پایگاه های اینترنتی اعم از سرویس های اجاره فضا (collocation)، میزبانی اختصاصی (dedicated)، سرور مجازی (VPS)، و میزبانی اشتراکی (Shared) را شامل می شود.

جهت حمایت بیشتر از پایگاههای اینترنتی ایرانی، این خدمات براساس تعرفه‌های سال 89 موسسه تبیان ارائه می‌گردد. همچنین پایگاه هایی که از این خدمات استفاده نمایند به فهرست پایگاههای اینترانت تبیان اضافه می شوند و دسترسی رایگان در سراسر کشور برای این پایگاه ها فراهم می‌شود.

گفتنی است تبیان یکی از اعضای کنسرسیوم محتوای ملی و از پیشگامان سالم سازی فضای مجازی است.

پایگاه های اینترنتی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 81202201 و 81202194 تماس بگیرند و یا به نشانی tebyan.net مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی