تبیان، دستیار زندگی
مسابقه فرهنگی در «محضر یار» برگزار می‌شود. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از ستاد خبری و اطلاع‌رسانی راهیان نور در جنوب، قرارگاه هماهنگی راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظر دارد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه فرهنگی در «محضر یار» برگزار می‌شود


مسابقه فرهنگی در «محضر یار» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از ستاد خبری و اطلاع‌رسانی راهیان نور در جنوب، قرارگاه هماهنگی راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظر دارد مسابقه فرهنگی «در محضر یار» را به مناسبت تشریف‌فرمایی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم كل قوا، حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» در دهلاویه در پنجم فروردین سال جاری و حضور در جمع زائران سرزمین نور و ایثار و مشهد شهیدان به منظور ترسیم فضای معنوی حضور معظم‌له برگزار كند.

كلیه علاقه‌مندان خصوصا مردم و عشایر ولایت‌مدار خوزستان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، فیلم، خاطره، عكس، مقاله، نقاشی و از طریق صندوق پستی 136- 17775در تهران معاونت فرهنگی ستاد مشترك سپاه (سازمان حفظ آثار) و یا نمابر ‌88026513-021 به همراه مشخصات فردی خود مبنی بر نام، نام‌خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، تلفن، آدرس منزل و كدپستی را به دبیرخانه قرارگاه هماهنگی راهیان نور سپاه ارسال كنند.

شماره تماس دبیرخانه قرارگاه مذكور ‌88630812 - ‌021 است.

ضمنا به قید قرعه به ‌24 اثر برگزیده ارسالی به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد آزادسازی خرمشهر جوایز نفیسی اهداء می‌شود و به كلیه آثار ارسالی به رسم یادبود جوایزی تقدیم خواهد شد.

زمان ارسال آثار حداكثر تا 18/2/85 (سالروز آزاد سازی هویزه)

اعلام اسامی برندگان: 1/3/85 از طریق جراید كثیرالانتشار اعلام خواهد شد.

اهداء جوایز: 3/3/85 مصادف با بیست و چهارمین سالگرد آزادسازی خرمشهر