تبیان، دستیار زندگی
سر مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با كسب دو پیروزی از 3 دیدار آینده خود می‌توانیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم. امیر قلعه نویی در گفتگویی اظهار داشت  : هر چند پیروزی در این دیدار برای ما بسیار با ارزش بود اما، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: با دو پیروزی دیگر قهرمان می‌شویم


سر مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با كسب دو پیروزی از 3 دیدار آینده خود می‌توانیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم.

امیر قلعه نویی در گفتگویی اظهار داشت  : هر چند پیروزی در این دیدار برای ما بسیار با ارزش بود اما، بازی چندان رضایت بخشی را از بازیكنان خود شاهد نبودیم. به نظر می‌رسید كه استقلال در این دیدار استقلال همیشگی و واقعی نبود.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد كه هر اندازه به هفته‌های پایانی لیگ نزدیك می‌شویم بازیكنان ما دچار استرس بیشتری شده و ترس از عدم قهرمانی عملكرد آنها را تحت تاثیر قرار داده است. بازیكنان ما روزهای دشواری را سپری می‌كنند چرا كه تمامی هواداران از آنها قهرمانی می‌خواهند و به همین دلیل آنها فشار روانی فراوانی را تحمل می‌كنند. اگر بازیكنان ما توانایی تحمل این فشارهای روانی را داشته باشند و در بازی‌های آینده بدون استرس بازی كنند بدون تردید قهرمان لیگ خواهند شد.

قلعه نویی در خصوص عملكرد تیم حریف اظهار كرد: بازیكنان قندی به دلیل فرار از سقوط بسیار انتحاری بازی كرده و تمام تلاش خود را برای نتیجه‌گیری در این دیدار انجام دادند. با این وجود در نیمه اول استقلال تیم برتر میدان بود و ما فقط در 10 دقیقه پایانی بازی و برای حفظ گل پیروزی به لاك دفاعی فرو رفتیم. اگر زمین مسابقه كمی هموارتر و مناسب‌تر بود شاهد بازی زیباتری از هر دو تیم بودیم.

سر مربی استقلال در پایان خاطر نشان كرد: استقلال از نظر فنی مشكل خاصی ندارد تنها دغدغه كادر فنی در حال حاضر تقویت روحیه تیمی و دور كردن استرس از بازیكنان است. به هر صورت اگر از سه بازی آینده خود موفق به كسب دو پیروزی شویم قهرمان پنجمین دوره لیگ برتر خواهیم شد.