تبیان، دستیار زندگی
كادر فنی تیم ملی اضافه می شود! او مدیر آینده تیم ملی خواهد بود برانكو ایوانكوویچ سرمربی كروات تیم ملی فوتبال كشورمان در اظهار نظری عجیب از علی دایی به عنوان یكی از اعضای جدید كادر فنی تیم ملی ایران نام برد.  برانكو در گفتگویی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانكو ایوانكوویچ:علی دایی به كادر فنی تیم ملی اضافه می شود!

او مدیر آینده تیم ملی خواهد بود


برانكو ایوانكوویچ سرمربی كروات تیم ملی فوتبال كشورمان در اظهار نظری عجیب از علی دایی به عنوان یكی از اعضای جدید كادر فنی تیم ملی ایران نام برد.

برانكو در گفتگویی با سایت IRAN SPORT PRESS ضمن تاییدمطلب فوق افزود:

دایی با زیر و بم فوتبال ایران آشناست. همه بازیكنان به او احترام می گذارند، من هم به او و عقایدش احترام می گذارم.

برانكو افزود: او هرگز نخواسته است كه از حد و مرز یك بازیكن تجاوز كند و نظراتش را بر كادر فنی تحمیل نماید.

سرمربی تیم ملی كشورمان تصریح كرد: من احساس كردم او می تواند بیش از این به تیم كمك كند و با تغییراتی كه رخ خواهد داد فكر می كنم او با راحتی بیشتری می تواند عقایدش را ابراز كند.

برانكو ادامه داد: گرچه دایی مدارك لازم برای مربیگری را تاكنون اخذ نكرده است ولی تجربه و موقعیت افسانه ای اش در ایران می تواند او را به این مهم برساند.

از آنجایی كه او اشتباهات ما را متوجه خواهد شد، این تجربه تا اندازه ای برای او مانند دوره آزمون و خطا است و در نتیجه او می تواند در آینده مربی بهتری شود. در طی این چهار سال قابلیت های زیادی از او دیده ام كه نشانگر آن است دایی مدیر آینده تیم ملی خواهد شد.

او در برخورد با بازیكنان بسیار مقتدر است و تماشای او در این حالت مایه خوشحالی است.

سایت IRAN SPORT PRESS در پایان پیش بینی كرد كه حسین فركی از این پس بیشتر بر روی تمرینات جسمانی بازیكنان كار خواهد كرد و علی دایی بیشتر با بازیكنان درخصوص مسایل فنی صحبت می كند.