تبیان، دستیار زندگی
دگی روزانه هر شهروند و روستایی است علی نظری، رییس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، ضمن بیان این مطلب با اشاره به اینکه جامعه ورزش یک رکن مهم در زندگی مردم در شهرها وروستاهاست، تاکید ک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی نظری: شوراها نباید از نمایندگان جامعه ورزش بی نصیب باشند

ورزش یک پارامتر مهم و تعیین کننده در زندگی روزانه هر شهروند و روستایی است

علی نظری، رییس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، ضمن بیان این مطلب با اشاره به اینکه جامعه ورزش یک رکن مهم در زندگی مردم در شهرها وروستاهاست، تاکید کرد: هر گاه نمایندگان ورزش توانستند به هر شورایی راه یابند و ورزش را به عنوان یک بحث مهم مورد نظر قرار دادند، آن شورا موفق بوده است.

نماینده مردم اراک در مجلس، بر حضور فعال نمایندگان جامعه ورزشی در شهرها و روستاها تاکید کرد و گفت: تهران به عنوان یکی از کلان شهرها و مرکز سیاسی و اقتصادی ایران در این مورد بیشتر مورد نظر است. نظری وجود یک عضو از ورزش را در این دوره ضروری دانست.

این نماینده مجلس همچنین در صورت تحقق این مسئله، وظیفه این عضو را تنها پرداختن به امر ورزش دانست و گفت: از اصناف دیگر هم نمایندگانی حضور دارند که کارهای مربوط به صنف خود را انجام می دهند.

وی افزود: ورزش درهر جامعه ای دارای مخاطبان وسیعی است و بر این اساس چنانچه بتوانیم در تجربه دوم انتخابات شوراها جایگاه خاصی برای اهالی ورزش تعریف کنیم، به طبع بهتر خواهیم توانست از امکانات و پتانسیل موجود درخدمت ورزش بهره بگیریم.

نظری، شورا را از جمله کانونهای شکوفایی ورزش، خصوصاً ورزش همگانی دانست و تصریح کرد: پارلمان شهری که بتواند از امکانات خود در راستای اهداف ورزشی استفاده بهینه نماید، کارسازترین شکل ممکن خدمت را به جامعه نموده است.

وی در پایان حضور افراد ورزشی در شورای شهر را که کانون قدرت شورای اجتماعی است، از همه جهات به نفع ورزش دانست وتاکید کرد: از امکانات و خدمات موجود در شورای شهر برای پیشبرد ورزش کشور باید بهترین استفاده را نمود.