تبیان، دستیار زندگی
ماه رمضان که از راه می‌رسد، میهمان ضیافتی باشکوه می‌شویم که شما کاربران عزیز و همیشه همراه تبیان، بر پا می‌کنید و سبب می‌شوید که طعم شیرین با خدا بودن را، برای یکدیگر ماندگارتر کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ضیافت رمضان در باشگاه كاربران

ضیافت رمضان در باشگاه كاربران

سلام دوستان عزیز

ماه پر خیر و بركت رمضان كه از راه می‌رسد، مهمان ضیافتی باشكوه می‌شویم كه شما كاربران عزیز و همیشه همراه تبیان، بر پا می‌كنید و در این ماه عزیز، ما را، و تمام دوستانتان را، با مطالب و نوشته‌های زیبای قرآنی، رمضانی و الهی خود، همراهی می‌نمایید؛ و سبب می‌شوید كه طعم شیرین با خدا بودن را، برای یكدیگر ماندگارتر كنیم. مایل هستید بخش‌های كاربری فعال تبیان در ماه مبارك رمضان را مرور می‌كنیم؟

انجمن‌های تخصصی تبیان

هر ساله و با آغاز ماه مبارك رمضان، انجمن‌های تخصی تبیان هم با کاربران همیشه همراهش، فعالیت‌های چشمگیری را به اجرا در می‌آورد. انجمن قرآن و عترت و انجمن معارف، به طور ویژه در اجرای برنامه‌های قرآنی گام برمی‌دارند. اگر شما هم مایل به حضور در این انجمن‌ها هستید، می‌توانید از هم اكنون فعالیت خود را آغاز نمایید.

ثبت مطالب روزانه تبیان

بخش ثبت مطالب روزانه تبیان نیز با دارا بودن قسمت‌های متنوع، می‌تواند محلی مناسب برای حضور و فعالیت شما عزیزان، در ماه مبارك رمضان باشد. دسته بندی‌های زیاد و متنوع در بخش ثبت مطالب روزانه، می‌تواند شما را برای فعالیت گسترده كمك كند. اگر مایل هستید می‌توانید از مطالب ویژه رمضان، قرآن، دعا و زیارت، و موضوعات دیگر در این بخش استفاده كنید.

شما کاربران عزیز، علاوه بر استفاده از اطلاعات ثبت شده در این بخش‌ها، می‌توانید مطالب مرتبط با موضوعات ذكر شده را در بخش ثبت مطالب روزانه و در اینجا ثبت کنید.

پیامبر خدا (صل الله‏ علیه‏ و‏ آله) می‌فرمایند:

چون هلال ماه رمضان پدید آید، درهاى دوزخ بسته گردد و درهاى بهشت گشوده شود و شیاطین به زنجیر كشیده شوند. بحار الأنوار : 96/348/14

تبلاگ تبیان

سامانه تبلاگ تبیان، بخش کاربری دیگری است که مانند سایر بخش‌ها، می‌تواند محلی برای حضور شما کاربران عزیز، برای ثبت مطالب و نوشته‌های مرتبط با ماه مبارك رمضان باشد. تا به حال به وبلاگ‌های قرآنی تبیان سر زده‌اید؟ آیا خود شما تاكنون وبلاگ داشته‌اید؟ اگر تا حالا وبلاگ نویس نبوده‌اید، شاید ماه رمضان امسال، بهترین بهانه باشد برای وبلاگ نویس شدن شما.

شبکه اجتماعی تبیان

شما کاربران عزیز می‌توانید با حضور در شبکه اجتماعی تبیان، و با ایجاد یا عضویت در گروه‌های قرآنی و مذهبی، به تعامل با سایر کاربران پرداخته و در جهت ترویج دین اسلام و كتاب شریف قرآن، گام بردارید.

همانطور كه گفته شد، شما كاربران عزیز می‌توانید از تمام امكانات بخش‌های كاربری ذكر شده در این مقاله، برای ثبت مطالب خود و نیز همراهی با سایر دوستانتان استفاده كنید. همچنین می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، به معرفی مطالب ثبت شده خود بپردازید و دوستانتان را برای مشاركت و همراهی در ایده‌های خود، دعوت نمایید.


باشگاه كاربران تبیان