تبیان، دستیار زندگی
پیروزی مقابل شهید قندی استقلال را به یک قدمی قهرمانی می رساند سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : در صورت کسب پیروزی برابر تیم شهید قندی یزد به احتمال 70 درصد قهرمان پنجمین دوره رقابتهای لیگ خواهیم شد. امیرقلعه نویی ضمن ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اظهارات قلعه نویی قبل از بازی با شهید قندی

پیروزی مقابل شهید قندی استقلال را به یک قدمی قهرمانی می رساند


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : در صورت کسب پیروزی برابر تیم شهید قندی یزد به احتمال 70 درصد قهرمان پنجمین دوره رقابتهای لیگ خواهیم شد.

امیرقلعه نویی ضمن بیان این مطلب افزود: استقلال در شرایط حساسی قرار دارد و هر کدام از بازیهای باقی مانده حکم فینال را برای ما دارد. به همین خاطر اهمیت این بازیها را برای بازیکنان تشریح کرده ایم تا با تمام توان و دوری از هرگونه مسائل حاشیه ای به مصاف حریفان بروند. قطعا پیروزی در دیدار برابر شهید قندی ما را به یک قدمی قهرمانی خواهد رساند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه به روند تمرینات این تیم درسال جدید اشاره کرد و گفت : از روز سوم فروردین ماه تمریناتمان را در دو نوبت صبح و بعدازظهرآغاز کردیم و از امروز وارد کارهای تاکتیکی می شویم تا بازیکنان برای دیدار با شهید قندی به شرایط ایده ال برسند.

قلعه نویی با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم شهید قندی یزد دارد تصریح کرد: هر چند این تیم در انتهای جدول قرار دارد اما قطعا هیچ دیداری در لیگ آسان نیست و تیم هایی که تحت هدایت آقای جلالی هستند همیشه خوب فوتبال بازی کرده اند و شهید قندی یزد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه تمامی بازیکنانش را برای این دیدار در اختیار دارد گفت : امیدواریم بتوانیم در اولین دیدار سال 85 به پیروزی برسیم و عیدی خوبی به هوادارنمان بدهیم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهید قندی یزد روز یازدهم فروردین ماه در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد. استقلال در حال حاضر با 49 امتیاز در صدرجدول رده بندی لیگ برترقراردارد.