تبیان، دستیار زندگی
معاون رییس‌ جمهوری و رییس سازمان تربیت‌بدنی طی حکمی کیومرث هاشمی را بعنوان معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی منصوب کرد. مهندس علی‌آبادی در حکم صادره برای کیومرث هاشمی آورده است : نظر به مراتب تخصص، کارایی و تجارب ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کیومرث هاشمی جانشین مهدی قدمی شد


معاون رییس‌ جمهوری و رییس سازمان تربیت‌بدنی طی حکمی کیومرث هاشمی را بعنوان معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی منصوب کرد.

مهندس علی‌آبادی در حکم صادره برای کیومرث هاشمی آورده است : نظر به مراتب تخصص، کارایی و تجارب مدیریتی جناب عالی در حوزه ورزش به موجب این ابلاغ بعنوان« معاون سازمان و رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای» منصوب می شوید. ضروری است با توجه به اهداف و سیاست های تعیین شده برای ورزش کشور نسبت به مهندسی مجدد ساختار ورزش قهرمانی با رویکرد فرهنگی و علمی اهتمام جدی نموده و با تاسی از ارزشهای غنی اسلامی و توسعه فرهنگ پهلوانی و بهره گیری از کلیه ظرفیتهای ورزشی کشور اعم از مادی، معنوی و منابع انسانی، اقدام جدی جهت توسعه ورزش قهرمانی و دستیابی به جایگاه مناسب ورزش کشور در عرصه بین المللی به عمل آورید. در این راستا ضرورت دارد علمی کردن و ارتقاء سطح آموزش ورزش کشور، استفاده از توانمندیها و تجارب کارشناسان، مدیران و پیشکسوتان ورزشی، ارتقای جایگاه ورزش بانوان، پاکسازی محیط ورزش از هر گونه ناهنجاری اخلاقی و حمایت از باشگاههای ورزشی را مورد توجه خاص قرار دهید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از کلیه امکانات مادی، منابع انسانی و استعدادهای موجود در تحقق اصول کاربردی دولت اسلامی، عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی و نیز اعتلای ورزش کشور موفق و پیروز باشید.

کیومرث هاشمی 41 ساله که جایگزین مهدی قدمی شده است 19 سال سابقه مدیریتی دارد و کارشناس ارشد رشته تربیت‌بدنی با گرایش مدیریت ورزشی است.

او در سابقه مدیریتی خود، مدیرکلی دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی، مدیرکلی استان‌های همدان و یزد و مدیرکلی دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان تربیت‌ بدنی را داراست. هاشمی همچنین طی سالهای 82 و 83 به ترتیب بعنوان مدیر نمونه سازمان و مدیرملی انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته است.