تبیان، دستیار زندگی
برگزاری نهمین جشنواره تابستانی تهران با عنوان «فصل نشاط و امید» از اول تیر تا دهم مرداد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره تابستانی تهران

برگزاری نهمین جشنواره تابستانی تهران با عنوان «فصل نشاط و امید» از اول تیر تا دهم مرداد

این جشنواره شامل برنامه‌های زیر است:

• برگزاری برنامه های محلی-منطقه ای ویژه تابستان،توسط فرهنگسراها و خانه های فرهنگ

• برگزاری دوره های آموزشی در این مراکز

• راه اندازی و فعالیت فرهنگسرای آسمان یا فرهنگسرای توچال،با برپایی 15 غرفه در ایستگاه یك و 30 غرفه در ایستگاه 5 توچال ویژه خانواده ها

• راه اندازی باشگاه ترنج برای دانش آموزان ممتاز دوم و سوم راهنمایی و برپایی اردو برای آنها

• طرح هفت شهر فیروزه‌ای با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در فرهنگسراها و بوستان‌های هفت منطقه پایتخت که شامل برنامه های هنری از جمله معرق، خوشنویسی، خیمه‌شب‌بازی، اجرای نمایش، كارگاه نقاشی با سفال، قصه‌خوانی و ... ،ارایه محصولات فرهنگی از جمله برپایی نمایشگاه كتاب، معرفی كتاب‌های شاخص، ارایه محصولات چند رسانه‌ای در ارتباط با موضوع منتخب، ایستگاه ارسال بلوتوث، مشاوره و پاسخگویی، بازی و سرگرمی و مسابقات و ... می باشد و از ساعت 18 تا 23 در  فرهنگسراهای اشراق، رازی، خاوران، بهمن، بهاران و بوستان‌های ولایت و ملت برگزار می شود.

جشنواره تابستانی تهران

باشگاه تابستانه ترنج

مهلت ثبت نام در باشگاه تابستانی ترنج تا تاریخ 10 تیر ماه 90 تمدید شد.

دانش آموزان ممتاز دوم و سوم راهنمایی شهر تهران می توانند جهت ثبت نام در این باشگاه و بهره گیری از برنامه های آن در تابستان سال جاری، به  فرهنگسراهای شهر تهران مراجعه کنند.

باشگاه تابستانه ترنج به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش اموزان در مقطع راهنمایی پایه دوم و سوم با تلاش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ،از ابتدای تیر ماه کار خود را آغاز می کند و اختتامیه آن نیز در دهم مرداد ماه برگزار می شود.

دانش آموزان مقطع راهنمایی می توانند با مراجعه به تمامی فرهنگسراهای شهر تهران، با پر کردن فرم ثبت نام آمادگی و داوطلبی خود را برای شرکت در جشنواره ترنج اعلام کنند.

پس از پایان مرحله ثبت نام، نوجوانان ممتاز تهرانی انتخاب شده و در قالب گروه‌های 25 نفره از برنامه‌های باشگاه ترنج  استفاده خواهند کرد.

برپایی تور های تهران گردی از موزه های شهر تهران، کارگاه های عکاسی به منظور آموزش مقدماتی اصول عکاسی و تصویر برداری ویژه این دانش آموزان در این باشگاه برگزار می شود و دانش آموزان با حضور در تورهای تهران گردی، به صورت عملی از فضای موزه ها عکاسی خواهند کرد.

در این فرهنگسرای تابستانه که به تفکیک دختران و پسران برگزار می شود، بازی هایی طراحی شده تا کودکان به صورت گروهی، از بازی های استراتژیک و سرگرم کننده در محیط فرهنگسرا استفاده کنند.

http://www.tehrantoranj.ir/

جشنواره تابستانی تهران

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:خبرگزاری شهر و باشگاه ترنج

مطالب مرتبط:

آغاز نمایشگاه کتاب

بچه ها خبر

به مناسبت روز زمین پاک

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.