تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه باشگاه پرسپولیس از تسویه حساب حقوق بازیکنان در پایان سال 84 خبر داد و گفت : مبلغ باقی مانده پیش قرارداد بازیکنان نیز تا پایان فروردین ماه پرداخت خواهد شد. محمدحسن انصاری فرد ضمن بیان این مطلب افزود: درجلسه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حقوق بازیکنان پرسپولیس تا پایان سال 84 تسویه شد


مدیرعامل باشگاه باشگاه پرسپولیس از تسویه حساب حقوق بازیکنان در پایان سال 84 خبر داد و گفت : مبلغ باقی مانده پیش قرارداد بازیکنان نیز تا پایان فروردین ماه پرداخت خواهد شد.

محمدحسن انصاری فرد ضمن بیان این مطلب افزود: درجلسه ای که قبل از سفر بازیکنان به کیش داشتیم مسائل مالی را به طورشفاف بررسی کردیم و ضمن پرداخت تمام حقوق باقی مانده از سال گذشته مقرر شد تا پایان فروردین ماه باقی مانده پیش قرارداد بازیکنان را نیز به حساب آنها واریز کنیم.

انصاری فرد ادامه داد : خوشبختانه منابع تامین این هزینه ها مشخص شده است و بزودی با بازیکنان از نظر مالی تسویه حساب خواهیم کرد.

وی برگزاری اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در کیش را در راستای آماده سازی این تیم برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر خواند و گفت : قطعا این اردو با هدف و برنامه ریزی کادر فنی صورت گرفته است و نتایج مطلوبی نیز به همراه خواهد داشت.