تبیان، دستیار زندگی
برنامه های مفصلی برای سال جدید داریم محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اصلی ترین هدف این تیم در آغاز سال جدید را قهرمانی در مسابقات جام حذفی عنوان کرد . مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب افزود : پرسپولیس س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری فرد:هدف اول پرسپولیس در سال 85 قهرمانی جام حذفی است

برنامه های مفصلی برای سال جدید داریم


محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اصلی ترین هدف این تیم در آغاز سال جدید را قهرمانی در مسابقات جام حذفی عنوان کرد .

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب افزود : پرسپولیس سال گذشته روزهای پرفراز و نشیب و بحرانی را پشت سرگذاشت و با وجود تمامی تلاشهایی که انجام شد، نتوانست انتظارات هواداران خود را برآورده کند ولی امسال را باید سال ثبات و آرامش در پرسپولیس دانست و امیدوارم بتوانیم با حمایت های لازم ، تلاش کادرفنی ، جدیت و تعصب بازیکنان سالی توام با موفقیت را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان بیاوریم .

انصاری فرد تصریح کرد : درسال جدید برنامه های مفصلی را برای پرسپولیس تدوین کرده ایم که امیدوارم با پشتیبانی های لازم و جذب منابع مالی مورد نیاز بتوانیم پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم .

وی قهرمانی درمسابقات جام حذفی را نخستین هدف این باشگاه درسال جدیدعنوان کرد و تاکید کرد : مسابقات جام حذفی برای ما ازاهمیت بسزایی برخوردار است و تمام توان خود را برای قهرمانی در این مسابقات بکارخواهیم گرفت تا حداقل بخشی از انتظارات هواداران را پاسخ دهیم و سال را با موفقیتی توام آغاز کنیم . خوشبختانه درجام حذفی ازموقعیت خوبی برای رسیدن به فینال برخورداریم و تمام بازیکنان عزم خود را جزم کرده اند تا با شکست ابومسلم در مشهد راه خود را برای رسیدن به فینال هموار کنند .

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان یادآور شد : آری هان با دقت و حساسیت خاصی بازیهای پرسپولیس درهفته های پایانی را زیرنظر دارد تا بازیکنان مورد نیازخود برای فصل آینده را گزینش کند و نیازهای خود را برای جذب بازیکنان جدید به باشگاه اعلام نماید تا پرسپولیس مطابق برنامه های آری هان فصل جدید را با قدرت و با هدف قهرمانی در لیگ برترآغازکند