تبیان، دستیار زندگی
بازتاب گسترده‌ی پیروزی آلمان بر آمریكا در رسانه‌های جهان؛ پیروزی چهار بر یك آلمان میزبان جام جهانی برابر آمریكا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشت. رسانه‌های آمریكا پس از شكست تیم ملی این كشور از آلمان نسبت به بازیكنان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست سنگین آمریکا برابر آلمان

بازتاب گسترده‌ی پیروزی آلمان بر آمریكا در رسانه‌های جهان؛

پیروزی چهار بر یك آلمان میزبان جام جهانی برابر آمریكا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشت.

رسانه‌های آمریكا پس از شكست تیم ملی این كشور از آلمان نسبت به بازیكنان خود بسیار ناامید شده‌اند. خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره این بازی نوشت« آلمان، آمریكایی‌ها را تنبیه كرد. انفجار در نیمه دوم آلمان نه تنها آمریكا را شكست داد بلكه آن‌ها را تنبیه كرد، اكنون هواداران تیم ملی آمریكا باید نسبت به اوضاع تیمشان در جام جهانی برابر چك، ایتالیا و غنا مردد باشند.»

روزنامه ساكر آمریكا هم در این باره نوشت: «كلینزمن با بلیتی یك طرفه به نیویورك پرواز نخواهد كرد، آلمان هنگامی كه كلینزمن در شروع نیمه دوم شواین اشتایگر را به بازی فرستاد جانی دوباره گرفت. آمریكا در پانزده دقیقه پایانی در هم شكست.»

نیویورك تایمز هم دیگر روزنامه آمریكایی بود كه به این بازی پرداخت: «تیم ب آمریكا در آلمان نمره قبولی نگرفت. تیم درجه دوم ایالات متحده در نیمه دوم باعث سرزنش هواداران آلمان شد و در انتها در عرض چند ثانیه همه چیز در تیم آمریكا از هم پاشید.»

ESPN هم در این باره نوشت: «‌آلمان همانند یك قهرمان جام جهانی بازی كرد اما، تنها در بین دقایق هفتاد تا هشتاد بازی.»

روزنامه‌های برزیلی هم این بازی را بازتاب دادند.

روزنامه ESTADO DE MINAS در این باره نوشت: «‌آلمان پیروز شد، سرمربی هم نفس تازه‌یی كشید.»

رسانه‌های آرژانتین هم نوشتند آلمان سرانجام پیروز شد و لبخند دوباره به این تیم بازگشت.

روزنامه اسپانیایی ماركا هم با مطلبی با عنوان آلمان تیم ب آمریكا را شكست داد تا كلینزمن نجات یابد به نقد این بازی پرداخت.