تبیان، دستیار زندگی
فاطمه گودرزی گفت : در "ازدواج به سبک ایرانی" یک زن حاجی بازاری، شخصیتی مقتدر و صاحب نفوذ در بین خانواده اش دارد. فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن بیان این مطلب در مورد کارهای جدید و در حال اکران خود گفت : قرار است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فاطمه گودرزی و نقش زن یک حاجی بازاری


فاطمه گودرزی گفت : در "ازدواج به سبک ایرانی" یک زن حاجی بازاری، شخصیتی مقتدر و صاحب نفوذ در بین خانواده اش دارد.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن بیان این مطلب در مورد کارهای جدید و در حال اکران خود گفت : قرار است سریال "راز ققنوس " به کارگردانی نادر مقدس که در آن بازی دارم، بزودی و در ایام نوروز از تلویزیون پخش گردد. در این سریال در نقش زنی ظاهر شده ام که همراه همسرش فاقد بچه هستند و کار یک اثر اجتماعی و اقتصادی است.

بازیگر "خانه خلوت" افزود : در ایام نوروز فیلم " ازدواج به سبک ایرانی " ساخته حسن فتحی که در آن بازی دارم قرار است به اکران عمومی در آید . نقشم در فیلم یک کاراکتر نویی بود و تا به حال آن را انجام نداده بودم و در نقش یک زن حاجی بازاری مقتدر و صاحب نفوذ را ایفاء کردم ، که در عین داشتن خصوصیات زن سنتی بر تمام اوضاع خانواده شناخت دارد و نقشم مقابلم راداریوش ارجمند بازی کرده است .

وی در ادامه تاکید کرد: " ازدواج به سبک ایرانی " یک اثر کمدی و مفرح است و امیدوارم بتواند در زمان اکرانش در ایام تعیطلات با مخاطبان ارتباط برقرار کند .

گودرزی تاکید کرد: بازی در مجموعه " روشنائی های شهر " به کارگردانی مسعود کرامتی را به پایان برده ام که اینک در مرحله مونتاژ به سر می برد و در آن در نقش یک مادر خانواده ظاهر شده ام .

بازیگر " جنگ نفت کشها " افزود : مدتی قبل فیلم کوتاهی به نام " دروغ " ساخته ام که در آن به معضلات نوجوانان در ارتباط با مسائل آموزشی پرداخته ام .