تبیان، دستیار زندگی
وقتی پای هفت سین می نشینیم بعد از شنیدن صدای توپ سال نو و خواندن ذکر «یا مقلب القلوب و الابصار یا...» معمولاً برای سلامتی خود و خانواده مان دعا می کنیم بعد برای سلامتی دوستان و آشنایان. اما چه کسی آشناتر از کسانی که ما آنها ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیف الله داد و پوپک گلدره را هم دعا کنید


وقتی پای هفت سین می نشینیم بعد از شنیدن صدای توپ سال نو و خواندن ذکر «یا مقلب القلوب و الابصار یا...» معمولاً برای سلامتی خود و خانواده مان دعا می کنیم بعد برای سلامتی دوستان و آشنایان. اما چه کسی آشناتر از کسانی که ما آنها را به روی پرده نقره ای و صفحه تلویزیون دیده ایم و یا فیلم هایشان روزهای خاطره انگیزی را گذرانده ایم.

ما بچه های هفته نامه سینما برای همه اهالی سینما دعا می کنیم. دعا برای طول عمر پیشکسوتان این حرفه، آرزوی سلامتی و موفقیت برای جوان های خانواده بزرگ سینما، یادمان باشد، برای سلامتی سیف الله داد کارگردان با سابقه سینما دعا کنیم تا شفای عاجل نصیب او گردد، برای پوپک گلدره دعا کنیم تا سلامتی اش را هر چه زودتر بازیابد دوباره شاهد هنرنمایی این بازیگر جوان باشیم. از خوانندگان هفته نامه نیز می خواهیم که به هنگام تحویل سال نو برای شفای این دو عزیز سینما، دعا یادشان نرود.