تبیان، دستیار زندگی
به جام جهانی آلمان : نتایج مثبت حضور خبرنگاران ورزشی را در زمان برگزاری مسابقات خواهیم دید جمعی از گروه رسانه‌های ورزشی اعزامی به جام جهانی، با حضور در حسینیه جماران با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی دیدار كردند.  در این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدارسیدحسن خمینی با جمعی از رسانه های ورزشی اعزام به جام جهانی آلمان :

نتایج مثبت حضور خبرنگاران ورزشی را در زمان برگزاری مسابقات خواهیم دید


جمعی از گروه رسانه‌های ورزشی اعزامی به جام جهانی، با حضور در حسینیه جماران با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی دیدار كردند.

در این مراسم، فرزند یادگار حضرت امام، با اشاره به در پیش بودن مسابقات جام جهانی، اهمیت انعكاس مطلوب این رویداد را یادآور شد و گفت: با توجه به اهمیت این واقعه ورزشی، اشتیاق مردم در سراسر جهان به این امر بیشتر می‌شود و طبعا حساسیت آنها در زمان برگزاری مسابقات، به اوج خود می‌رسد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی، نقش صدا و سیما و مطبوعات، به ویژه مطبوعات ورزشی در پاسخ به این اشتیاق جامعه، پررنگ‌تر از زمان‌های دیگر نمایان می‌شود و وظیفه آنان را در پاسخ به نیاز آنان دوچندان می‌كند.

سیدحسن خمینی به اقدام ارزنده اعزام رسانه‌های ورزشی به كشور آلمان جهت پوشش مناسب مسابقات جام جهانی اشاره كرد و گفت: بی شك نتایج مثبت چنین اقدامی را در طول برگزاری مسابقات در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

فرزند یادگار حضرت امام در پایان سخنانش ابراز امیدواری كرد كه تیم ملی كشورمان در این مسابقات موفق عمل كند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این مراسم، حاضران در این دیدار به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با مسابقات جام جهانی 2006 آلمان پرداختند.

آنان در قسمتی از سخنان خود با اشاره به وجود برخی مشكلات در راه اعزام این گروه به این مسابقات، مساعدت بیشتر مسوولان در رفع این مشكلات را خواستار شدند.

در این مراسم آقایان علی كاوه (عكاس صدا و سیما و روزنامه ورزشی نود) محمدرضا سروش و علیرضا خلیفه (خبرگزاری فارس و مجله فوتبال)، ساسان شادمان و امیر ملكی (ایپنا)، ابوالفضل امان اله (روزنامه گل)، آرش راهبر (روزنامه شرق) و محسن معتمدكیا ( ایسنا) حضور داشتند.