تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی تبیان، سرای پاک ایرانیان، قدوم شما را در آستانه قدوم حضرت جان جهان، فاطمه زهرا سلام الله علیها به عرصه گیتی گلباران می‌کند. خوش آمدید!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از شبکه اجتماعی تبیان؛ سرای پاک ایرانیان

شبکه اجتماعی تبیان

باسمه تعالی

خرسندیم که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا با دست پر در پیشگاه شما حضور یابیم و شبکه اجتماعی تبیان را به شادباش این ساعات فرخنده تقدیم شما کنیم.

آری به لطف حضرت باری تعالی، فاز اول شبکه اجتماعی تبیان، همان سرای پاک ایرانیان، آماده بهره‌برداری است و اکنون تمام شما خوبان را دعوت می‌کنیم که از این پیوند به آن قدم نهید.

راستی این شبکه و این سرا برای اعضای تایید نهایی تبیان فراهم شده است، پس اگر عضو نیستید و یا تایید نهایی نیستید تنها با عضو شدن و ارسال یا بارگذاری عکس خود و تصویر شناسنامه می‌توانید به راحتی تایید نهایی شده و وارد شبکه شوید.

شما پس از ورود می‌توانید به جستجوی دوستان خود پرداخته و اگر عضو تبیان نباشند آنان را به این شبکه دعوت کنید. و بر اساس مرام نامه‌ی آن، به فعالیت و برقراری ارتباطات و تعاملات میان فردی بپردازید.

برای آشنایی با سرای پاک تبیان، از این پیوند راهنمای آن را مطالعه کنید.

دوباره قدوم شما را به شبکه اجتماعی تبیان در آستانه قدوم حضرت جان جهان، فاطمه زهرا سلام الله علیها به عرصه گیتی گلباران می‌کنیم.

خوش آمدید!

آرم تبیان

راهنمای بهره مندی و فعالیت در شبکه اجتماعی تبیان


معاونت شبکه اجتماعی تبیان – باشگاه کاربران