تبیان، دستیار زندگی
پس از جام جهانی با فدراسیون خداحافظی می‌كنم می‌خواهم پیش از آن كه خائن خوانده شوم فوتبال را ترك كنم! در حاشیه‌ی نشست امروز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، محمد دادكان رییس این فدراسیون، اعلام كرد كه پس از جام جهانی با فدراسیون ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس فدراسیون فوتبال هم رفتنی شد

پس از جام جهانی با فدراسیون خداحافظی می‌كنم
می‌خواهم پیش از آن كه خائن خوانده شوم فوتبال را ترك كنم!


در حاشیه‌ی نشست امروز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، محمد دادكان رییس این فدراسیون، اعلام كرد كه پس از جام جهانی با فدراسیون فوتبال خداحافظی خواهد كرد.

محمد دادكان در جمع حاظران در مجمع اظهار كرد: «از آنجا كه شاید در پایان جام جهانی نتوانم بار دیگر چنین جمعی را تشكیل دهم، در همین جلسه اعلام می‌كنم كه در پایان جام جهانی از فدراسیون فوتبال خداحافظی خواهم كرد.»

این اظهارات دادكان واكنش حاضرین را در پی داشت.

پهلوان، دبیركل فدراسیون فوتبال خاطر نشان كرد:« این تصمیم دادكان تنها متعلق به خود وی نیست و در مورد استعفای وی مجمع باید تصمیم بگیرد كه اطمینان دارم مجمع صددرصد با این موضوع مخالفت خواهد كرد.»

همچنین خداداد نماینده‌ی باشگاهها نیز تاكید كرد:« تصور می‌كنم دادكان نخستین بار این مطلب را پس از سوال یك خبرنگار مطرح كرد و من نمی‌دانم چرا یك خبرنگار باید اجازه داشته باشد چنین سوالی را از یك مقام مسوول بپرسد.»

سپس دانشور با اشاره به رشد فوتبال كشور در سال‌های اخیر خواستار آن شد تا حاضران دادكان را تشویق كنند؛ اما، این موضوع نیز دادكان را از تصمیم خود منصرف نكرد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار كرد:« تحت فشار روحی و جسمی زیادی هستم و احساس می‌كنم كه پیش از آن كه نیاز به كنار رفتنم باشد، باید خودم كناره‌گیری كنم. در دوران مدیریتم از هیچ فردی دلگیر نیستم و بسیار خوشحالم كه توانستم كاری برای فوتبال كشور انجام دهم. در حال حاضر بین مقام خادم و خائن قرار دارم و می‌خواهم پیش از آن كه خائن عنوان شوم فوتبال را ترك كنم.»

دادكان تاكید كرد:« فدارسیون فوتبال در حال حاضر ماهی 300 میلیون تومان پرداختی دارد. به علاوه كارهای زیاد دیگری نیز وجود دارد كه فشار روی من را افزایش داده است. روز گذشته برای كمك به هزینه‌های فدراسیون فوتبال به بازار متوسل شدیم كه اصناف نیز قول همكاری دادند.»

وی در پایان گفت:« دردل‌های بسیاری دارم كه پس از كناره‌گیری از فدراسیون فوتبال در كتابی تحت عنوان از جام جهانی تا جام جهانی آن‌ها را بیان می‌كنم.»