تبیان، دستیار زندگی
فیلم سینمایی «زاتورا» محصول 2005 آمریكا و كارگردانی«جان فاوریو» ایام نوروز از شبكه سه پخش می‌شود. در این فیلم دنی و والتر دو برادر كه با همدیگر همواره سر جنگ دارند، در زیرزمین خانه قدیمی خود یك بازی به نام زاتورا پیدا می‌كن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پخش فیلم سینمایی «زاتورا» از شبكه سه سیما


فیلم سینمایی «زاتورا» محصول 2005 آمریكا و كارگردانی«جان فاوریو» ایام نوروز از شبكه سه پخش می‌شود.

در این فیلم دنی و والتر دو برادر كه با همدیگر همواره سر جنگ دارند، در زیرزمین خانه قدیمی خود یك بازی به نام زاتورا پیدا می‌كنند. با شروع بازی آن دو خود را در فضا می یابند و مجبور می‌شوند تا با همدیگر به تفاهم رسیده و بازی را به پایان برسانند. چون در غیر این صورت تا ابد در اعماق تاریك فضا زندانی خواهند شد.

این فیلم سومین فیلمی است كه بر اساس داستان‌های وان آلزبورگ و با بودجه‌ای 65 میلیون دلاری به فیلم برگردانده شده و به نوعی تلفیق دو قصه قبلی- جومانجی و سریع‌السیر قطب – است. هر چند جلوه‌های ویژه و طراحی صحنه در فیلم حرف اول را می‌زنند، اما فیلمنامه دیوئد كوئپ- نویسنده راه كارلیتو، اتاق امن و جنگ دنیاها- از جذابیت‌ها و گره‌های زیادی برخوردار است و تا امروز موفق شده بینده زیادی را به سینماها بكشاند.

دراین فیلم بازیگرانی چون جونا بوبو، جاش هاچرسون،داكس شپرد، كریستین استوارت، تیم رابینزایفای نقش می‌كنند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتنداز: فیلمنامه: دیوید كوئپ، جان كمپز بر اساس كتابی از كریس وان آلزبورگ. موسیقی: جان دنبی. مدیر فیلمبرداری: گیلرمو ناوارو. تدوین: دان لبنتال. طراح صحنه: جی. مایكل ریوا.

لازم به ذكر است كه فیلم‌های نوروزی شبكه سه هر شب ساعت 20:30 و تكرار آن ساعت 11:30 فردای آن روز پخش می‌شود.