تبیان، دستیار زندگی
ضرت امام (ره) برگزار شد مراسم اختتامیه پانزدهمین سال اجرای نمایش « خورشید كاروان» با حضور محمدحسین ایمانی‌خوشخو و مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ، جمعی از خانواده شهدا و جانبازان و... شب گذشته برگزار شد. بعد ازاجرای ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با حضور معاون هنری و مسئول ستاد اجرایی

فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد


مراسم اختتامیه پانزدهمین سال اجرای نمایش « خورشید كاروان» با حضور محمدحسین ایمانی‌خوشخو و مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ، جمعی از خانواده شهدا و جانبازان و... شب گذشته برگزار شد.

بعد ازاجرای نمایش «خورشید كاروان» اعضای گروه تئاتر فدك از مهدی یزدانی كه در طی سالهای ابتدایی اجرای «خورشید كاروان» به مجموعه كمك كرده است و امسال درروزهای آغازین ماه محرم دار فانی را وداع گفته بود‏، تقدیر شد و لوح یاد بود و هدایایی به خانواده او تقدیم شد.

همچنین گروه تئاتر فدك در این مراسم اختتامیه از حسین نورایی به عنوان نخستین كارگردان نمایش

« خورشید كاروان» تقدیر كردند.

نورایی نیز با اظهار خرسندی از حضور خود در این برنامه، گفت: خوشحالم كه بعد از 15 سال، باردیگر این نمایش را به صورت كامل تماشا می‌كنم و آنچه در این نمایش مشاهده كردم ،شاید در كمتر نمایشی بتوان آن را یافت.

وی ادامه داد: در نمایش «خورشید كاروان» حس و حالی وجود دارد كه تا به امروز درهیچ اثری ندیده‌ام، زیرا كه پشت صحنه این نمایش به واقع صحنه كربلا را نمایان می‌كند و بازیگران این كارتمام مدت كربلا را در جلوی چشمان خود می‌بینند.

وی در پایان، گفت: هر فردی كه در این دستگاه‌ كار كند، مورد توجه و لطف اهل بیت قرار می‌گیرد وامیدوارم كه اجرای این نمایش همچنان ادامه پیدا كند و هر سال با شكوه‌تر از قبل به روی صحنه برود.

در ادامه این مراسم از كلیه بازیگران خردسال و نوجوان این نمایش تقدیر و سپس گروه تئاتر فدك در تلاشهای محمود فرهنگ و دیگر كاركنان تالار برای 22 روز تلاش در تالار سنگلج تقدیر كردند و هدایایی را به آنها اهدا كردند.

در پایان این مراسم، دكتر محمدحسین ایمانی خوشخو نیز ضمن تشكر از گروه تئاتر فدك، گفت: امیدوارم كه این چراغ، سالیان سال روشن باشد و با اجرای « خورشید كاروان» ارتباط بین فرهنگ و هنر برقرار شودو بتوانیم از پشتوانه‌های فرهنگی این اثردراعتلای هنر نمایش و فرهنگ دینی سود بجوییم.

لینک ها :

نمایش «خورشید كاروان» در تالار سنگلج اجرا می‌شود