تبیان، دستیار زندگی
دیه گو مارادونا با انعقاد قراردادی دو ساله هدایت تیم فوتبال الوصل امارات را بر عهده گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیگو مارادونا در ایران


دیه گو مارادونا با انعقاد قراردادی دو ساله هدایت تیم فوتبال الوصل امارات را بر عهده گرفت.


مارادونا سرمربی الوصل می شود

این مربی 50 ساله یکشنبه شب در تمرینات تیم فوتبال الوصل شرکت کرد و این در حالی بود که باشگاه اماراتی اعلام کرد ظرف 24 ساعت آینده نام سرمربی جدید خود را اعلام خواهد کرد. طبق اعلام تلگراف، مارادونا در حال حاضر دوبی را به مقصد اسپانیا ترک کرده است.

بر پایه این گزارش، الوصل از ماه گذشته که سرخیو فاریاس برزیلی را اخراج کرد بدون سرمربی به کار خود ادامه داده و قرار است هدایت این تیم به مدت دو سال به سرمربی پیشین تیم فوتبال آرژانتین سپرده شود.

در صورتی که تیم الوصل موفق به حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده شود ایرانی ها می توانند شاهد بزرگ ترین بازیکن تاریخ جهان در کشورمان باشند.

اشرف احمد محمد، مدیر اجرایی باشگاه الوصل، در گفتگو با روزنامه "گالف نیوز" اظهار داشت: ما از شیخ حمدان بن محمد بن راشد ال مکتوم، ولیعهد دوبی به خاطر حمایت هایی که از ما در راه انعقاد قرارداد با مارادونا انجام داد تشکر می کنیم. منتظریم تا موارد جزیی قرارداد با مارادونا انجام شود و سپس آن را اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است در صورتی که تیم الوصل موفق به حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده شود ایرانی ها می توانند شاهد بزرگ ترین بازیکن تاریخ جهان در کشورمان باشند. اتفاقی که پیش از این بارها به گوش رسید اما هر بار به دلایلی رخ نداد.

بخش ورزشی تبیان