تبیان، دستیار زندگی
اکران سرود تولد، شاید در بهار 85 فیلمبرداری فیلم سینمایی «افسانه شادی ها» شب گذشته در تهران به پایان رسید. علی قوی تن نویسنده و كارگردان این فیلم ضمن اعلام این مطلب گفت: شب گذشته بعد از 60 روز كار مداوم،‌ با حضور یكتا ناصر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلمبرداری"افسانه شادیها"به پایان رسید

اکران سرود تولد، شاید در بهار 85


فیلمبرداری فیلم سینمایی «افسانه شادی ها» شب گذشته در تهران به پایان رسید.

علی قوی تن نویسنده و كارگردان این فیلم ضمن اعلام این مطلب گفت: شب گذشته بعد از 60 روز كار مداوم،‌ با حضور یكتا ناصر در مقابل دوربین، فیلمبرداری به پایان رسید و كار برای عملیات، تدوین و صداگذاری روانه استودیو شد، ضمن آنكه همزمان موسیقی فیلم توسط حمیدرضا صدری درحال ساخت است.

وی افزود: با توجه به اینكه فیلم یك كار موزیكال بود، مشكلات خاص خود را داشت و به نظر من ساخت اینگونه فیلم‌ها حتی از یك فیلم اكشن هم مشكل‌تر است.

قوی‌تن به ویژگی‌های هفتمین ساخته بلند سینمایی اش اشاره كرد وگفت: در «افسانه شادیها» از گریم سه بعدی استفاده شده است كه بسیار سخت و طاقت فرسا بود و مدت زمان بین 6 تا 7 ساعت را به خود اختصاص می‌داد، ضمن اینكه از جلوه‌های ویژه خاصی در این فیلم استفاده كردیم همچنین صدا برداری خاصی توسط فرهاد ارجمندی انجام شد و با توجه به اینكه همه پلان‌های ما حركتی بود، فیلمبرداری و نورپردازی ویژه‌ای را می‌طلبید كه توسط علی الهیاری به خوبی صورت گرفت.

وی در ادامه تصریح كرد: در این فیلم از چهره جدیدی بنام داود اكرمیان استفاده كردیم كه با تلاش كه داشتند توانستند به خوبی از عهده نقش‌بربیایند، آقای شكیبایی هم با تمام سخت‌گیری‌هایی كه بود حوصله به خرج دادندو به عنوان یك استاد در گروه ما حضور داشتند.

هنوز تدوینگر «افسانه شادیها» مشخص نشده است .

قوی‌تن همچنین از احتمال اكران فیلم‌ قبلی‌اش «سرود تولد» در بهار سال 85 خبر داد.

در افسانه شادیها كه فضایی شاد و موزیكال دارد بازیگرانی چون خسروشكیبایی، یكتا ناصر،‌ افسانه چهره آزاد، بابك نوری، داود اكرمیان،‌السافیروز آذر، امیر باران لویی،‌آیه ابراهیمی، ساناز شمس، سعید لشگری، بیتا سحرخیز، محمدالهیاری، میشا جودت، فرهاد ارجمندی و جلال‌الدین معیریان به ایفای نقش می‌پردازند ضمن آنكه صبا حاج اسحاق و كوروش یونسی دو بازیگر خردسال این فیلم هستند.

این فیلم كه در موسسه فرهنگی و هنری شكوفا فیلم تولید می‌شود روایت زن جوانی بنام نیكتا است كه به گویندگی برنامه‌های عروسكی علاقه دارد، اما همسرش كه یك كارخانه عروسك سازی را اداره می‌كند با او مخالفت می‌كند، نیكتا با كمك استاد خود آقای بندری دست به ترفندهایی می زند و ماجراهای شیرین می‌آفریند.

سایر عوامل «افشانه شادیها» عبارتند از: تهیه كننده: علی قوی تن، مجری طرح و مدیر تولید: داریوش بابائیان، مدیر فیلمبرداری: علی الهیاری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول كارگردان: بیژن كاشانی، طراح گریم: جلال‌الدین معیریان، صدا برداری همزمان و صداگذاری: فرهاد ارجمندی، موسیقی: حمیدرضا صدرلی، شعر: یغما گلرویی، طراح لباس: سارا خالدی، مدیر جلوه‌های ویژه: عباس شوقی، ‌عكاس: نیكتا ناصر و جانشین تولید: علی اصغر طبسی