تبیان، دستیار زندگی
زن طلبه بحرینی از وضعیت بسیار بد زنان در بحرین خبر داد و گفت: زنان در بحرین دستگیر و به زندان منتقل می‌شوند و طبق گفته‌های زنانی كه از زندان آزاد شده‌اند در زندان به زنان تجاوز می‌شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرنوشت زنان بحرینی در زندان


یك زن طلبه بحرینی از وضعیت بسیار بد زنان در بحرین خبر داد و گفت: زنان در بحرین دستگیر و به زندان منتقل می‌شوند و طبق گفته‌های زنانی كه از زندان آزاد شده‌اند در زندان به زنان تجاوز می‌شود


بحرین

یك زن طلبه بحرینی از وضعیت بسیار بد زنان در بحرین خبر داد و گفت: زنان در بحرین دستگیر و به زندان منتقل می‌شوند و طبق گفته‌های زنانی كه از زندان آزاد شده‌اند در زندان به زنان تجاوز می‌شود.

فاطمه ام‌علی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: رژیم آل خلیفه و آل سعود اگر احساس كنند فردی حتی كم‌ترین خطر را برای آنها به وجود می‌آورد و جنایت‌های آنها را در رسانه‌ها افشا می‌كند، او را دستگیر و زندانی‌ می‌كنند.

وی از وضعیت بسیار بد زنان در بحرین خبر داد و عنوان كرد: زنان در بحرین دستگیر و به زندان منتقل می‌شوند و طبق گفته‌های زنانی كه از زندان آزاد شده‌اند در زندان به زنان تجاوز نیز می‌شود.

این زن طلبه بحرینی ادامه داد: از دوره نوجوانی در تظاهراتی كه در كشورم برپا می‌شد، شركت می‌كردم اكنون هم دختران و زنان در مدارس و خیابان‌ها همگام با مردان در تظاهرات شركت می‌كنند و بعضی وقت‌ها نیز برای آگاه كردن مردم اعلامیه پخش می‌كنند.

ام‌علی بیان كرد: آل خلیفه و آل سعود برای جلوگیری از افشاگری پزشكان و پرستارانی كه شاهد جنایات آنها را در بیمارستان‌ بوده‌اند آنها را دستگیر می‌كنند.

ام‌علی بیان كرد: آل خلیفه و آل سعود برای جلوگیری از افشاگری پزشكان و پرستارانی كه شاهد جنایات آنها را در بیمارستان‌ بوده‌اند آنها را دستگیر می‌كنند.

وی اضافه كرد: برای كسب آزادی ابتدا به خداوند امید داریم و سپس امیدواریم تمام جهانیان با مردم مظلوم بحرین در مقابل ظلم و بی‌عدالتی بایستند.

این زن طلبه بحرینی ظلم و ستمی كه به مردم بحرین می‌شود را در انقلاب‌های اخیر كشورهای منطقه بی‌سابقه دانست و گفت: به مردم هیچ یك از كشورها انقلابی مانند لیبی، یمن و مصر به میزان ظلمی كه به مردم بحرین شده ظلم و ستم روا نشده است، این درحالی‌ است كه ما با برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز خواستار اجرای پایین‌ترین حقوق مشروع خود هستیم از جمله اشتغال جوانان تحصیل‌كرده و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی كه به دلیل استفاده از نیروی كار خارجی بیكار هستند؛ ما خواسته‌های خود را به صورت مسالمت‌آمیز مطرح كردیم ولی آنها در مقابل ما را با تانك و مسلسل سركوب می‌كنند.

وی از وضعیت بسیار بد زنان در بحرین خبر داد و عنوان كرد: زنان در بحرین دستگیر و به زندان منتقل می‌شوند و طبق گفته‌های زنانی كه از زندان آزاد شده‌اند در زندان به زنان تجاوز نیز می‌شود

وی با اشاره به اینكه بیشتر حكومت‌ها در جنایات صورت گرفته در بحرین با آل خلیفه همراه هستند، تأكید كرد: حكومت بحرین قصد دارد به جهانیان این طور وانمود كند كه در بحرین شیعیان علیه اهل سنت انقلاب كردند، این موضوع اصلاً درست نیست.

ام‌علی با بیان اینكه بیش از 80 درصد مردم بحرین شیعه هستند، خاطر نشان كرد: اگر اعتراضی از سوی مردم این كشور صورت گرفته است طبیعی است چراكه بیشتر مردم بحرین شیعه هستند و طبیعی است كه می‌خواهند بیشتر در صحنه حضور داشته باشند

بخش سیاست تبیان


منابع: الف