تبیان، دستیار زندگی
رئیس كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از حضور مدرسان فدراسیون بین المللی (فیفا) برای تدریس در تهران خبر داد. به نقل از پایگاه خبری فدراسیون، حسن غفاری اظهار داشت: یك دوره كلاس كامیونیتی از سوی فیفا از پنجم اردیبهشت 85 ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

متخصصان فیفا برای تدریس به تهران می آیند


رئیس كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از حضور مدرسان فدراسیون بین المللی (فیفا) برای تدریس در تهران خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری فدراسیون، حسن غفاری اظهار داشت: یك دوره كلاس كامیونیتی از سوی فیفا از پنجم اردیبهشت 85 به مدت 3 روز در محل آكادمی فوتبال برگزار خواهد شد. به همین منظور اورس زانیتی و جان ویندور، نمایندگان فیفا در روزهای شنبه و یكشنبه 27 و 28 اسفند ماه به ایران می آیند تا از محل برگزاری این كلاس بازدید به عمل آورند.

وی گفت: آنها در این دو روز ملاقات‌هایی نیز با مسئولین ارشد فدراسیون، سازمان تربیت بدنی و كمیته ملی المپیك خواهند داشت. غفاری ادامه داد: برای تدریس دوره كامیونیتی 6 نفر از فیفا می آیند كه یك نفر از كمیته اجرایی، یك نفر مسئول توسعه و پیشرفت فوتبال در آسیا، یك نفر متخصص در امر بازاریابی، دو نفر صاحب نظر در امر روابط عمومی و یك نفر در خصوص رابطه فدراسیون فوتبال با سایر ارگان‌های ورزشی دولتی، خصوصی و گروه‌ های غیر دولتی مطالبی را ارائه خواهند داد.

رئیس كمیته روابط بین الملل فدراسیون همچنین از برگزاری كلینیك ها و جلسات كاری و سمینارهای مختلف در زمان برگزاری این كلاس‌ها خبر داد.