تبیان، دستیار زندگی
روزنامه الیوم عربستان مدعی شد كه با موافقت كنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار نمایندگان ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمان آسیا در امارات برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ادعای عجیب عربستانی ها


روزنامه الیوم عربستان مدعی شد كه با موافقت كنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار نمایندگان ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمان آسیا در امارات برگزار می‌شود.


حمایت از بحرین

روزنامه الیوم عربستان به نقل از منابع آگاه مدعی شد: « به دنبال اتفاقاتی كه اخیرا در ورزشگاه‌های ایران رخ داد، كنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران را در مكانی بیطرف بررسی می‌كند.»

این روزنامه در ادامه گزارش خود ادعا كرد كه در ورزشگاه‌های ایران "پلاكارد‌ها و شعارهایی علیه آل سعود" سر داده شده كه برای بررسی این موضوع بن همام با ناظران داوری بازی نمایندگان ایران با تیم‌های عربستان دیدار كرده است.

این روزنامه مدعی شده است كه بازی‌های ذوب آهن ایران و النصر عربستان و سپاهان ایران و بنیادكار ازبكستان در ورزشگاه خالی از تماشاگر در دبی برگزار می‌شود .

به نوشته روزنامه الیوم اعضای تیم فوتبال النصر عربستان بیم آن را دارند كه اتفاقات ورزشگاه آزادی بار دیگر در ورزشگاه 20 هزار نفری فولاد شهر تكرار شود.

این در شرایطی است كه در این گزارش مغرضانه عنوان نشده كه چه اتفاقاتی در ورزشگاه آزادی رخ داده كه باعث بیم و هراس بازیكنان النصر شده است.

در این همین رابطه عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ در گفت‌وگویی كوتاه با ایسنا ادعای الیوم را تكذیب كرد و گفت: چنین ادعایی به هیچ وجه صحت ندارد. ما نمی‌خواهیم پاسخ ادعای یك روزنامه عربستانی را بدهیم. آنچه كه برای ما ملاك است تشكر AFC از میزبانی ایران برای برگزاری بازی استقلال و النصر عربستان است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا