تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، همزمان با روز جهانی نجوم، ویژه نامه الکترونیکی «امشب سر به هوا شوید» را در فضای مجازی منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با تبیان، امشب سر به هوا شوید!

نجوم

موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، همزمان با روز جهانی نجوم، ویژه نامه الکترونیکی «امشب سر به هوا شوید» را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، بخش دانش و زندگی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان به مناسبت روز نجوم، ویژه نامه الکترونیکی «امشب سر به هوا شوید» را در محیط فلش طراحی کرده و در تارنمای اطلاع رسانی این موسسه منتشر کرد.

«با دانش آموزان سر به هوا آشنا شوید ، روزتان را با تصاویر نجومی آغاز کنید، کنترل آلودگی نوری/ فرمول نجات زمین از دست بیگانگان فضایی، توصیه های ایمنی را جدی بگیرید/ آنچه در یک شب رصدی باید رعایت کنید، چگونه موجودات فضایی دوباره مطرح شدند؟!، ستاره های بی آسمان، رصد به شرط جایزه/ بررسی ماراتون های مسیه و حواشی آن، وای به روزی که زمین بترکد!!، در آسمان این ماه چه خبر است؟ ، 2.529.411.764.705 نفر آدم» از مطالب مختلف منتشر شده در این ویژه نامه جذاب است.

این بخش به بهانه روز جهانی نجوم به سراغ آقای احسان ابراهیمیان، برنده مدال طلای کشوری و مدال نقره جهانی المپیاد نجوم رفته و با او درباره المپیاد و حواشی آن به صحبت نشسته که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

نرم افزار نجومی برای موبایل ، تصاویر ناب زمین و ویژه نامه های سالهای 89 و 88 از دیگر بخشهای این ویژه نامه است.

گفتنی است مراسم ویژه روز جهانی نجوم هفته قبل در استان یزد و با حضور همه گروه های نجومی کشور از جمله انجمن نجوم تبیان برگزار شد.

روز نجوم همراه با انجمن نجوم

گالری تصویر؛ روز جهانی نجوم

گزارش روز نجوم 90 در یزد

تنظیم: هومن بهلولی