تبیان، دستیار زندگی
هاى آخر زمان پایان جهان همواره براى پیشگویان جاذبه اى ترسناك به همراه داشته است و شاید براى خوانندگان و شنوندگان آثار آنها نیز حتى این جاذبه در حد بالاترى وجود داشته باشد. معمولاً پایان جهان یا به صورت حوادث طبیعى كه همه چیز ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفى كتاب


پیشگویى هاى آخر زمان

پایان جهان همواره براى پیشگویان جاذبه اى ترسناك به همراه داشته است و شاید براى خوانندگان و شنوندگان آثار آنها نیز حتى این جاذبه در حد بالاترى وجود داشته باشد. معمولاً پایان جهان یا به صورت حوادث طبیعى كه همه چیز را منهدم مى سازند (مثل زلزله، قحطى، طاعون، توفان، آتش سوزى، یخبندان، تصادفات آسمانى و بحران هاى زیست محیطى) و یا به صورت عذاب و عقاب وجودى مقدس و آسمانى كه انسان ها را به دلیل ارتكاب گناهان مجازات مى كند، متصور مى شود. در این كتاب استفن اسكیز به پیش بینى هایى كه از ایام باستان براى سال 2000 و پس از آن مى شد و برگرفته از نظرات پیشگویان و عارفان جهان است، اشاره دارد. این كتاب با ترجمه على نظرى نائینى در انتشارات المعى به چاپ رسیده و به بهاى سه هزار تومان روانه بازار كتاب شده است.

ظهور آتلانتیس

نویسنده این كتاب، براد استایگر معتقد است تمدن هاى موجود بر روى كره زمین چرخشى بوده اند و پیش از دوران حیات ما، انسان هاى كاملاً پیشرفته در علم و فرهنگ وجود داشته اند. آتلانتیس شاید نمادى از خاطره نژادى مربوط به آن دوران باشد. در ضمیر ناخودآگاه جمعى انسان ها، ممكن است خاطرات نیمه فراموش شده اى از دورانى كه مخلوقات شبه انسانى زندگى مى كرده اند، وجود داشته باشد. این كتاب در پى شناخت آن دوران و شناسایى آن انسان هاى اساطیرى است كه به صورت مبهمى در یادها مانده اند. این كتاب با ترجمه على نظرى نائینى با بهاى 1500 تومان در انتشارات المعى به چاپ رسیده و در ویترین كتابفروشى ها جاى گرفته است.

جنگ مخفى براى نفت

كتاب حاضر تألیف آنتون زیشكا درباره تاریخ سیاسى و طرز تشكیل سازمان هاى بزرگ نفتى جهان و رقابت هاى سلاطین نفت و دلال هاى معاملات نفتى است كه به منبع و راهنمایى معتبر و برجسته براى تحقیق به شمار مى آید. این كتاب درباره جنگى سخن مى گوید كه تصاویر واقعى و حقیقى آن از دید ما پنهان است و چون براى سیطره بر جهان برنامه ریزى شده در خفا است. این جنگ جنگ نفت است. كتاب جنگ مخفى براى نفت كه داوود داوودى ترجمه آن را به عهده داشته است، در نشر المعى به دست چاپ سپرده شده است و با بهاى 2500 تومان در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

لینک ها :

آخرالزمان در سینمای هالیوود