تبیان، دستیار زندگی
رئیس سابق كمیته تربیت‌بدنی مجلس گفت: «طاهره بنی اسدی» گزینه جدی دولت برای معرفی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک خانم گزینه اصلی وزارت ورزش


رئیس سابق كمیته تربیت‌بدنی مجلس گفت: «طاهره بنی اسدی» گزینه جدی دولت برای معرفی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان است.


مجلس

حجت‌الاسلام سید جلال یحی‌زاده نماینده مردم تفت و رئیس سابق كمیته تربیت‌بدنی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان چند گزینه مطرح است، اما در این براساس اطلاعاتی كه در اختیار دارم، طاهره بنی اسدی گزینه جدی دولت برای معرفی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان است.

وی افزود: البته در طول ۳ روز گذشته اگر تحولات جدیدی در این باره رخ داده باشد، بنده اطلاعی ندارم اما در عین حال ما خوشحال هستم از اینكه در روزهای اخیر تشكیل وزارت ورزش و جوانان قطعی‌تر شده و مباحث قبلی در این باره ادامه پیدا نكرده است.

امروز تقریباً مطمئن هستیم كه دولت به دنبال معرفی یك گزینه پیشنهادی به مجلس است و در این میان طاهره بنی اسدی یكی از جدی‌ترین گزینه‌های دولت برای معرفی به مجلس است

رئیس سابق كمیته تربیت‌بدنی مجلس تصریح كرد: امروز تقریباً مطمئن هستیم كه دولت به دنبال معرفی یك گزینه پیشنهادی به مجلس است و در این میان طاهره بنی اسدی یكی از جدی‌ترین گزینه‌های دولت برای معرفی به مجلس است، البته اگر در روزهای آتی اتفاق خاصی دیگری رخ ندهد.

یحی‌زاده ادامه داد: البته همایون حمیدی ( سرپرست سازمان ملی جوانان) و حمیدرضا موسوی (مدیرعامل مناطق آزاد قشم) نیز از جمله دیگر گزینه‌های دولت در این زمینه است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس