تبیان، دستیار زندگی
روزنامه البیان امارات در پایان مسابقه الشباب ـ النصر با مهرداد اولادی مهاجم تیم الشباب كه سبب پیروزی تیمش شده بود، گفتگو كرد.  ستاره ایرانی الشباب در پایان این مسابقه گفت:خشونت بیش از حد مدافعان لیگ امارات بسیار نگران كننده ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولادی: مدافعان اماراتی با خشونت سد راه من بشوند


روزنامه البیان امارات در پایان مسابقه الشباب ـ النصر با مهرداد اولادی مهاجم تیم الشباب كه سبب پیروزی تیمش شده بود، گفتگو كرد.

ستاره ایرانی الشباب در پایان این مسابقه گفت:خشونت بیش از حد مدافعان لیگ امارات بسیار نگران كننده است.

وی افزود: بعضی از مدافعان اماراتی حركات بسیار خطرناكی را برای دفع توپ انجام می دهند و باید بیش از گذشته مواظب باشم تا دچار مصدومیت شدیدی نشوم.

اولادی كه گل پیروزی بخش تیمش را مقابل النصر به ثمر رسانده بود، تاكید كرد: تیم های حریف عملكردم را به خوبی مورد ارزیابی قرار داده اند و مدافعان آن ها روی من به شدت حساس شده است، به همین علت می خواهند تحت هر شرایطی كنترلم كنند. برای همین به خشونت بیش از حد روی می آورند تا مانع گلزنی ام شوند اما تا این لحظه موفق نبوده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر كم كم به صدر جدول نزدیك می شویم و باید در مسابقات بعدی تلاش بیشتری انجام دهیم، زیرا دیدارهای سختی را پیش رو داریم و كوچك ترین غفلت ممكن است در نهایت به ضرر ما تمام شود.

روزنامه البیان به این نكته نیز اشاره كرد كه اولادی به علت عملكرد بسیار خوبی كه در دیدار با النصر داشت به عنوان بهترین بازیكن زمین معرفی شد و جایزه ویژه ای را دریافت كرد.

اولادی در پایان تاكید كرد: گلم را به مدیر روابط عمومی باشگاه الشباب امارات تقدیم می كنم زیرا او در این مدت به عنوان یك دوست صمیمی كمك های زیادی به من كرد.