تبیان، دستیار زندگی
د. در این مراسم كه شب گذشته و با حضور سفرا و خانواده‌های آنها و مهندس نبی‌زاده معاون اداری و مالی و حسین پور مدیر كل تشریفات وزارت خارجه، خروشی رییس فدراسیون تنیس و جمعی از مدیران ورزش برگزار شد از سوی فدراسیون تنیس و اسپانسر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم اختتامیه و اهدا جوایز جام تنیس دیپلمات‌ها برگزار شد.


در این مراسم كه شب گذشته و با حضور سفرا و خانواده‌های آنها و مهندس نبی‌زاده معاون اداری و مالی و حسین پور مدیر كل تشریفات وزارت خارجه، خروشی رییس فدراسیون تنیس و جمعی از مدیران ورزش برگزار شد از سوی فدراسیون تنیس و اسپانسر این مسابقات شركت ایران بلوو (قهوه لاوازا) هدایایی به نفرات برتر این مسابقات اهدا شد.

بر اساس این گزارش كلمنتس ماخال وابسته بازرگانی اتریش قهرمان این مسابقات شد، سای چوا سفیر تایلند دوم شد و مایهن سفیر اسلوونی و امیر مرتضوی از وزارت خارجه كشورمان مشتركا عنوان سومی این دوره را كسب كردند.

در ادامه‌ی این مراسم، سفیر تایلند به نمایندگی از سفرای خارجی حاضر از سازمان تربیت بدنی و فدراسیون تنیس و وزارت خارجه كشورمان كه مسبب برگزاری مسابقات جام تنیس دیپلمات‌ها شدند قدردانی كرد و از رسانه‌های گروهی كه این مسابقات را تحت پوشش قرار دادند تشكر كرد.

گفتنی است هادی ساعی قهرمان ارزنده تكواندو كشورمان از میهمانان ویژه این مراسم بود.

نمایندگان كشورهای اتریش، استرالیا، اندونزی، اسلوونی، تایلند، آلمان، فرانسه،‌ازبكستان، فنلاند، سازمان ملل متحد، ایران در این مسابقات شركت داشتند

دومین مرحله‌ی انتخابی تیم ملی تنیس آغاز شد

ومین مرحله‌ی مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس برای شركت در جام دیویس از صبح امروز با شركت 53 تنیسور برتر ایران در مجموعه‌ی ورزشی انقلاب تهران آغاز شد.

این مسابقات در دو جدول مقدماتی و اصلی 32 نفره برگزار می‌شود و نفرات دارای رده 25 به بالا در جدول مقدماتی قرار دارند.

لازم به ذكر است از جدول مقدماتی 8 نفر برنده به جدول اصلی و جمع 24 نفر راه خواهند یافت.

گفتنی است در مرحله‌ی اول این مسابقات كه تحت عنوان جام فجر چندی پیش برگزار شد انوشا شاه قلی به عنوان نخست رسید.

مرحله‌ی سوم این مسابقات در دهه سوم فروردین ماه سال 85 برگزار خواهد شد.

گفتنی است، جام دیویس تیر ماه سال 85 در فیلیپین برگزار می‌شود.