تبیان، دستیار زندگی
ه تبیان رییس و جمعی از معاونان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی روز پنج شنبه مورخ 18/12/1384 مهمان موسسه تبیان بودند. در بدو ورود دکتر حمید لطیفی رئیس دانشگاه شهید بهشتی به همراه دکتر محمد مهدی طهرانچی معاون پژوهشی ، دکتر مینوچهر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید رئیس دانشگاه شهید بهشتی و هیات همراه از موسسه تبیان


رییس و جمعی از معاونان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی روز پنج شنبه مورخ 18/12/1384 مهمان موسسه تبیان بودند.

در بدو ورود دکتر حمید لطیفی رئیس دانشگاه شهید بهشتی به همراه دکتر محمد مهدی طهرانچی معاون پژوهشی ، دکتر مینوچهر ، رئیس دانشکده مهندسی هسته ای و دکتر آقامیری ، دکتر فخاری و دکتر سید بهروز قضاتی اساتید این دانشگاه مورد استقبال دکتر طالب پور ، مدیر عامل موسسه تبیان ، و جمعی از معاونان قرار گرفته و با حضور در سالن کنفرانس موسسه در جریان کلیت فعالیت های موسسه قرار گرفتند.

سپس توضیحاتی در مورد پروژه IDC تبیان داده شد و درخصوص آن بحث و تبادل نظر گردید.

در ادامه میهمانان به بازدید از قسمت های مختلف معاونت اطلاع رسانی از جمله بخش های ورزشی، انگلیسی، تجارت الکترونیک، فنی، عضویت، مدرسه اینترنتی و انجمن های تبیان پرداخته و پیشنهادهایی چون ارتباط با صدا و سیما برای تامین محتوای بخش انگلیسی و استفاده از پایان نامه ها و پژوهش های دانشکده تربیت بدنی در بخش ورزشی را ارایه نمودند.

در ادامه اساتید ضمن عضویت در تبیان با تعداد اعضا ، نحوه عضوگیری و تعامل با آنها آشنا شدند.

یکی از بخشهایی که بسیار مورد توجه مهمانان قرار گرفت مدرسه اینترنتی بود که با توضیحات خانم عمادی، مدیر مدرسه اینترنتی مهمانان در جریان فعالیت های آن قرار گرفتند.

سپس دکتر لطیفی و هیات همراه با حضور در دفتر پژوهش با فعالیت های این دفتر آشنا شدند.

بازدید از معاونت مالتی مدیا و آشنایی با فعالیت های آن از جمله چگونگی تولید نرم افزار و بیان توضیحاتی در خصوص محتوای نرم افزارها و سایر تولیدات موجود تبیان و برنامه ها و طرح های در دست اقدام ، قسمت بعدی این بازدید بود.

در ادامه دکتر حمید لطیفی رئیس دانشگاه شهید بهشتی و هیات همراه در سالن کنفرانس حضور یافته و کلیپ های ویژه روابط عمومی موسسه تبیان را مشاهده نمودند که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

در پایان این جلسه تفاهم نامه مشترکی میان موسسه تبیان به نمایندگی دکتر طالب پور و دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی دکتر لطیفی به امضا رسید.

در این تفاهم نامه با تاکید بر ایجاد و گسترش ارتباط میان این دو نهاد در جهت ارتقای سطح کیفی و محتوایی سایت تبیان، مقرر شد کمیته ای مشترک به منظور بررسی و استفاده بهتر از راههای همکاری موسسه تبیان و دانشگاه شهید بهشتی تشکیل گردد.

روابط عمومی موسسه تبیان