تبیان، دستیار زندگی
گویا شیطنت تیم‌های عربستانی پایانی ندارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه‌سازی تازه سعودی‌ها

حاشیه سازی تازه سعودی ها

گویا شیطنت تیم‌های عربستانی پایانی ندارد. پس از ادعاهای كذب مقامات باشگاه‌های عربستانی درباره وضعیت امنیتی در ایران، سامی الجابر در اظهارنظری بی‌شرمانه گفت كه آب‌ آشامیدنی ایران آنها را مسموم كرده و حالا روزنامه الریاض این كشور اعلام كرده اعضای تیم النصر عربستان با "بطری‌های آب آشامیدنی" به تهران سفر می‌كنند!

روزنامه الریاض عربستان در گزارشی نوشت: «آخرین تمرین تیم النصر عربستان برای رویارویی با استقلال ایران در چارچوب هفته آخر دور گروهی مسابقات لیگ قهرمان باشگاه‌های آسیا با حضور حسین عبدالغنی كاپیتان اول این تیم كه مدت‌ها به علت مصدومیت دور از میدان بود، برگزار شد. دراگان اسكوچیچ سرمربی تیم النصر بیشتر بر روی مسایل فنی تاكید كرد و نقاط ضعف و قوت تیم استقلال را برای شاگردانش شرح داد. كاروان باشگاه النصر امروز(سه‌شنبه) ساعت 12:30 با هواپیمای اختصاصی به ریاست سلمان القرینی مدیر بخش فوتبال باشگاه وارد تهران خواهد شد. پیش‌تر نیز سالم العثمان نماینده باشگاه برای ترتیب مقدمات لازم جهت حضور النصر به تهران سفر كرده بود.»

نماینده فدراسیون فوتبال عربستان در اظهارنظری جداگانه گفت: تخلفات هواداران و بازیكنان پرسپولیس را كه مخالف قوانین فیفا و AFC است ثبت كرده‌ایم و گزارش خود را تحویل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خواهیم داد تا اقدامات لازم را در دیدار با همتای خود در فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) انجام دهد.

این روزنامه همچنین با اشاره به ادعای شیطنت‌آمیز سامی الجابر درباره آلودگی بطری‌های آب در اصفهان نوشت كه سران باشگاه النصر در نظر دارند به همراه كاروان اعزامی‌شان به تهران بطری‌های آب به ایران ارسال كنند.

همچنین به نوشته این روزنامه بعد از ادعای سامی الجابر مدیر ورزشی باشگاه الهلال، نماینده كنفدراسیون فوتبال آسیا از بطری‌های آب در اصفهان نمونه‌برداری كرده و نتایج آن در چند روز آینده اعلام خواهد شد.

دیدار پرسپولیس - الاتحاد

این پایان کار نیست و عدنان جستینه مسئول رسانه‌ای و روابط عمومی باشگاه الاتحاد عربستان حوادثی را كه در دیدار پرسپولیس ایران و الإتحاد عربستان رخ داد، مخالف با آیین نامه‌ی فیفا دانست.

مسئول روابط عمومی باشگاه الاتحاد با بیان اینكه تمام "تخلفاتی" كه بازیكنان و تماشاگران پرسپولیس در این دیدار مرتكب شده‌اند با مستندات صوتی و تصویری در اختیار دارند، افزود: تصاویر موثقی را در اختیار داریم كه به خوبی ادعای ما را اثبات می‌كند.

جستینه با این حال از در اختیار قرار دادن این تصاویر به رسانه‌های عربستانی خودداری كرد و گفت: از این شواهد به همراه گزارش باشگاه به عنوان دلایل قاطع علیه تخلفات بازیكنان و تماشاگران پرسپولیس استفاده خواهیم كرد.

از سوی دیگر محمد سراح نماینده فدراسیون فوتبال عربستان در اظهارنظری جداگانه گفت: تخلفات هواداران و بازیكنان پرسپولیس را كه مخالف قوانین فیفا و AFC است ثبت كرده‌ایم و گزارش خود را تحویل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خواهیم داد تا اقدامات لازم را در دیدار با همتای خود در فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) انجام دهد.

فدراسیون فوتبال عربستان در پی این مساله خواستار انتقال بازی‌های نمایندگانش در لیگ قهرمانان آسیا به مكانی بی طرف شد كه این امر انتقاد شدید ایران و مخالفت فدراسیون فوتبال آسیا را به دنبال داشت.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا