تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، حاشیه های پیرامون دنیای فوتبال را به همراه گزارش های تحلیلی در محیط مجازی منتشر می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه های فوتبالی را در تبیان بخوانید

فوتبال

موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، حاشیه های پیرامون دنیای فوتبال را به همراه گزارش های تحلیلی در محیط مجازی منتشر می کند.

به گزارش روابط عمومی، بخش ورزشی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان پس از هر مسابقه فوتبال در تمامی لیگ های کشور، حاشیه های این مسابقات، اتفاقات برنامه ورزشی نود و گزارش های تحلیلی از وقایع پیرامون دنیای فوتبال را منتشر می کند.

این مطالب بدون هیچ گونه جهت گیری تیمی و با رعایت اصل انصاف تهیه شده و در سایت اطلاع رسانی این موسسه در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

«ناگفته های جنجالی شریفی» جدیدترین گزارش این بخش است که در آن آمده :«شریفی در پاسخ به این سوال كه آیا واقعا استعفایتان تحمیلی نبوده است، خاطر نشان كرد: وقتی در كمیته انضباطی مشغول به كار شدم بعضی از دوستانم معتقد بودند نباید وجهه علمی و دانشگاهی‌ام را در فضای فوتبال صرف كنم و این كار را در تضاد با كار تدریس و پژوهش می‌دانستند. اما همواره در كنار این افراد عده‌ای دیگر بودند كه مسایلی را به بنده نسبت می‌دادند. از جمله آن كه معتقد بودند بنده با علی دایی ارتباط پنهانی دارم. این ادعا در روح و روانم تاثیر زیادی گذاشت و دیگر علاقه‌ای به ادامه كار نداشتم.

رییس سابق كمیته انضباطی در پاسخ به این سوال كه آیا به فوتبال باز می‌گردید گفت: انسان نباید از چیزی كه خداوند برای او عرضه می‌كند، فراری باشد. ضمن اینكه آدم نباید از چیزی كه خداوند از او سلب می‌كند هم ناراحت باشد.»

گفتنی است مطالب این بخش از موضوعات پرطرفدار این سایت است که بیشترین نظر را از کاربران در خود ثبت کرده است.

تنظیم: هومن بهلولی