تبیان، دستیار زندگی
سایت اطلاع رسانی تبیان، همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) «دل نوشته های زهرایی» کاربران را منتشر می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان، منتظر «دل نوشته های زهرایی» شماست

فاطمه زهرا (س)

سایت اطلاع رسانی تبیان، همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) «دل نوشته های زهرایی» کاربران را منتشر می کند.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه (س)، دل نوشته هایی زهرایی همه کاربران را اعم از عضو و میهمان منتشر می کند.

در این اطلاعیه آمده است : «من اشک های تو را بر کوبه های کوچه پس کوچه های سرد و خسته مدینه یافتم. خط تو را که بر پوست هر ستاره، غزل آفتاب را می نوشتی، خواندم. من نشان کبودین تو را از قافله هایی که از کناره بقیع می گذشتند گرفتم.... این شعله های عشق توست که انسان خسته را به میهمانی آفتاب می خواند. در حجم نگاه تو افق هم رنگ می باخت. سبزی این سال ها هنوز وام دار آن نگاه بلندی است که از قله ناپیدای تو سر زد. من با نوای آشنای تو از قناعت انجمادها و از پس کوچه های حقیر خلافت ها رهیدم... اوج تسلیت تو را آن جا که مردِ راه را پای انداخت شناختم. من در خاموشی قبرت تابش هزاران خورشید را دیدم. اگر قبرت را نشانی نیست چه باک؟ هر سنگْ نبشته ای حکایت تو را دارد...بچه‌های داغدار باشگاه کاربران، شمایی که خود را فرزندان زهرا می‌پندارید. ما بر آنیم تا خیمه‌ای از نوشته‌های شما در سوگ بانوی آب و آیینه بر پا کنیم.

پس دلنوشته های خود را بر در و دیوار تکیه‌ عزای باشگاه کاربران تبیان بزنید.»

گفتنی است این دل نوشته ها در روز شهادت حضرت زهرا (س) به صورت ویژه نامه منتشر خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای ارسال دل نوشته های خود، به اینجا مراجعه کنند

تنظیم: هومن بهلولی