تبیان، دستیار زندگی
رقابت های کشتی فرنگی یادگار امام(ره) - قم تیم کشتی فرنگی ایران قهرمان شد تیم کشتی فرنگی کشورمان موفق شد در دومین دوره رقابت های بین المللی جام یادگار امام(ره) به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. دومین دوره رقابت های بین المللی یا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار منهای فوتبال 21/12/1384


رقابت های کشتی فرنگی یادگار امام(ره) - قم

تیم کشتی فرنگی ایران قهرمان شد

تیم کشتی فرنگی کشورمان موفق شد در دومین دوره رقابت های بین المللی جام یادگار امام(ره) به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

دومین دوره رقابت های بین المللی یادگارامام(ره)با حضور 97 کشتی گیر از هفت کشور ، طی شش دوره و با انجام 116 کشتی برگزار شد که در نهایت تیم کشتی فرنگی کشورمان با 70 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

بر پایه این گزارش تیم ارمنستان با 34 امتیاز به عنوان دومی رقابت ها رسید و تیم آذربایجان با 24 امتیاز سوم شد . تیم های سوئد با 14 امتیاز ، یونان با 9 امتیاز و عراق با 8 امتیاز به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

مسابقات اتومبیلرانی درکرج برگزار شد / رقابتهای دور رفت لیگ هاکی کشور به پایان رسید

پیست کارتینگ کرج روزجمعه میزبان مسابقات اتومبیلرانی زنان و مردان در رشته اسلالوم بود.

این مسابقات در سه کلاس آزاد، 1400 و 1600 با حضور بیش ازیکصد اتومبیلران برگزارشد. درکلاس 1400 رضا موسوی، محمد رضا روحی وکامران خواجوی به ترتیب اول تا سوم شدند ومهدی ادریس، ایمان رضوانی و امید زرگانی درکلاس 1600 به سه عنوان اول دست یافتند.

درکلاس آزاد فرزاد شاهرخی، حسین خاکی وحامد صفر به عناوین برترمردان دست یافتند و درگروه زنان روح انگیز سرعتی، رها آرا ومژگان صارمی رتبه های برتر را بدست آوردند. هیات اتومبیلرانی کرج دارای300 عضو مرد و30 عضو زن است و 14 تیم تحت نظارت این هیات در کرج فعالیت می کنند. پیست کارتیگ اتومبیلرانی کرج درجنوب پارک شهید چمران واقع شده است.

نشست کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری برگزار شد

نشست کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری روز پنج شنبه هفته گذشته در شهر بندرعباس برگزار شد.

براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری در این نشست که مسئولان فدراسیون وزنه برداری و اعضای کمیته فنی به منظور بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری در بندرعباس برگزار شد، مسائل مختلفی در مورد اضافه شدن برخی از وزنه برداران به اردوی تیم جوانان و نوجوانان در تهران ، داوران حاضر در مسابقات جام باشگاههای آسیا و انتخاب نماینده ی پزشکی برای مسابقات جوانان جهان به بحث و بررسی پرداختند.

دراین نشست پس از اعلام اسامی 13 وزنه بردار جوان و نوجوان مقرر شد که از بین این نفرات چهره های برتر به اردوی تیم ملی در تهران معرفی شوند. همچنین 3 داور به نامهای رمضانعلی تیمورد و علی اکبر وزیری برای حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا در ازبکستان معرفی شدند. دکتر سیر ابوطالب مسئول کمیته پزشکی فدراسیون با رای تمامی اعضا به عنوان نماینده ایران در مسابقات جوانان جهان معرفی شد.

صنعت نفت مسجد سلیمان قهرمان مسابقات گلف مرحوم حسین پور شد

مسابقات گلف یادواره مرحوم حسین پور که برای نخستین بار با حضور 5 تیم بانوان و 10 تیم آقایان برگزار شد با قهرمانی تیم صنعت نفت مسجد سلیمان در بخش مردان و تیم تهران در بخش زنان به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور مهندس عیسی اسحاقی رئیس فدراسیون گلف و حسین پور مدبر کل تشریفات وزارت امور خارجه و عضو هیات رئیسه گلف برگزار و جوائز نفرات و تیم های برتر اهدا شد.

بر اساس این گزارش در بخش آقایان که 50 گلف باز در قالب 10 تیم حضور داشتند پس از دو روز رقابت در مجموع ضربات، تیم صنعت نفت مسجد سلیمان به مقام نخست این دوره از رقابتها دست یافت و تیم های دانشگاه آزاد مسجد سلیمان و پتروشیمی ماهشهر نی با 624 و 630 ضربه ، مقامهای دوم و سوم را بدست آوردند. در بخش انفرادی آقایان نیز : جهانگیر نصیری ، ایرج قنبری و محمد رضا حسنی نیز ب ترتیب با 146، 149 و 149 ضربه از تیم صنعت نفت مسجد سلیمان مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

این گزارش می افزاید: در بخش بانوان که 19 نفر در قالب 5 تیم شرکت داشتند . در مجموع امتیازات تیمی، تیم های هیات تهران الف ، ب و تیم هیات اصفهان به ترتیب با مجموع 274 ، 301 و 316 ضربه ، مقامهای اول تا سوم را بدست آورده و در بخش انفرادی نیز خانم ها فاطمه رحیمی ، منیژه فروغی و بهناز سربازی از تیم های هیات گلف تهران الف ، ب و اصفهان به ترتیب با 87 ، 90 و 93 ضربه مقامهای اول تا سوم را بدست آوردند.

در این دوره از مسابقات که به مدت چها روز در مسجد سلیمان برگزار شد 69 نفر در قالب 10 تیم آقایان و 5 تیم بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.