تبیان، دستیار زندگی
استاد اخلاق هیات وزیران اخیرا در یك سخنرانی عمومی و رسمی، به نقل مذاكرات انجام شده میان دكتر احمدی نژاد با رهبر انقلاب پرداخته است..او با اظهار اینكه شخصا این مسایل را از محمود احمدی نژاد شنیده است، از قول وی اعلام می كند رهبرانقلاب مهلتی تعیین كردند تا ا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبر آقاتهرانی تکذیب شد


استاد اخلاق هیات وزیران اخیرا در یك سخنرانی عمومی و رسمی، به نقل مذاكرات انجام شده میان دكتر احمدی نژاد با رهبر انقلاب پرداخته است..او با اظهار اینكه شخصا این مسایل را از محمود احمدی نژاد شنیده است، از قول وی اعلام می كند رهبرانقلاب مهلتی تعیین كردند تا احمدی نژاد یا وزیر اطلاعات را بپذیرد، یا استعفا كند و یا نپذیرد


خبر آقاتهرانی تکذیب شد

حجت الاسلام دكتر مرتضی آقاتهرانی اخیرا در یك سخنرانی عمومی و رسمی، به نقل مذاكرات انجام شده میان دكتر احمدی نژاد با رهبر انقلاب پرداخته است.

به گزارش خبرنگار «آینده»؛ این استاد موسسه آیت الله مصباح كه چند سالی در آمریكا اقامت و تحصیل داشته و پس از بازگشت به ایران به یكی از چهره های حامی احمدی نژاد در قم تبدیل شد، پس از ماجراهای اخیر مربوط به دوركاری و خانه نشینی احمدی نژاد علاوه بر دارا بودن سمت استاد اخلاقی هیات وزیران به سخنگوی غیر رسمی دولت نیز تبدیل گردیده است.

آقاتهرانی كه به گفته خودش در هفته جاری جلسه دو ساعت و نیمه ای با محمود احمدی نژاد داشته است، در یك سخنرانی رسمی كه تصاویر آن بر روی اینترنت منتشر شده، از مذاكرات محمود احمدی نژاد و رهبر انقلاب در این باره خبر داده است.

آقاتهرانی با اظهار اینكه شخصا این مسایل را از محمود احمدی نژاد شنیده است، از قول وی اعلام می كند رهبرانقلاب مهلتی تعیین كردند تا احمدی نژاد یا وزیر اطلاعات را بپذیرد، یا استعفا كند و یا نپذیرد.

وی اظهار می كند كه احمدی نژاد هنوز تصمیم خود را نگرفته است.

متن اظهارات آقا تهرانی به نقل از دكتر احمدی نژاد بدین شرح است:

«...پریشب ایشون می‏گفت: من صحبتی كردم كه بالاخره وزیر از اختیارات من هست یا نیست؟(كه بردارم یا برندارم)، حالا خوب، ممكنه به نظر شما خوب باشه. من به هر دلیل می گذارم، به هر دلیل برمی دارم، درست؟ نمایندگان مجلس كه حق دخالت در این امر ندارند. این انتخاب منه. حالا یا درست یا غلط انتخاب رئیس جمهور است. بر می دارم یا می گذارم و این كار را كردم.

آقاتهرانی با اظهار اینكه شخصا این مسایل را از محمود احمدی نژاد شنیده است، از قول وی اعلام می كند رهبرانقلاب مهلتی تعیین كردند تا احمدی نژاد یا وزیر اطلاعات را بپذیرد، یا استعفا كند و یا نپذیرد.

بله، حضرت آقا هم باید نظر مباركشان را بدهند، نظرشان هم مصاب است، باید هم عنایت شود. آقا هم یا مخالفت می كنند یا موافقت؛ از این دوحالت كه بیرون نیست. اگر موافقت كردند كه هیچ، طرف می‏رود. اگر مخالفت كردند، من چه وظیفه ای دارم؟

من صریحا به حضرت آقا گفتم، آقا اگر ببینم كه نظر شما هست كه باشد، ولی من نمی تونم باهاش كار كنم، آیا من حق انتقاد و گفتن دارم؟ فرمود: بله. حتی به من هم داری.

گفتم: (احمدی نژاد): حق دارم، اجازه به من می دهید كه اگر نتوانستم، حتی استعفا بدهم؟

گفتند: اگر خواستی بده.

خبر آقاتهرانی تکذیب شد

خب، (آقا) یك زمانی به من دادند، من تا آن زمان فكر كنم. یا من تا آن زمان یا استعفا می‏دهم یا می پذیرم یا نمی پذیرم. آقا هرچه تدبیر كرد. این ضد ولایت فقیه است؟

این حرفی است كه خود ایشان به من زد.

من(آقا تهرانی) گفتم: نه...

گفت: این شلوغی ها پس چی چیه؟!

گفتم نمی دونم...

حزب اللهی ها دارند می گن ها... نمی دونم!

من چی كار باید بكنم؟!...»

آقاتهرانی در بخش دیگری از سخنرانی می گوید: «...احمدی نژاد چندی پیش به من می گفت دوشنبه ها كه به دیدار رهبر انقلاب می رود، تا نیمه شب به وزرا زنگ می زند تا اگر فردا زنده نماندم، دستور آقا بر زمین نماند...»

تكذیب خبر منتشر شده در برخی از سایت ها در خصوص رییس جمهور

به دنبال درج خبری نادرست و خلاف واقع با عنوان "مهلت رهبر انقلاب به احمدی نژاد" در برخی از سایت های خبری و از زبان حجت الاسلام آقا تهرانی به نقل از دكتر احمدی نژاد، بدین وسیله ضمن تكذیب این خبر، از كلیه رسانه ها درخواست می شود از انتشار هرگونه خبر غیر رسمی در خصوص رییس محترم جمهور خودداری كنند.

بدیهی است مرجع رسمی انتشار دیدگاه ها ،نظرات و اخبار رسمی مربوط به رییس محترم جمهور سایت president.ir است و اخباری كه در سایر رسانه ها انتشار می یابد غیر قابل استناد می باشد.

بخش سیاست تبیان


منبع:آینده

ریاست جمهوری اسلامی