تبیان، دستیار زندگی
است  استقلال از این پس اشتباه نمی کند از اینکه از سوی مسوولان ورزش کشور به عنوان یکی از 10 ورزشکار برتر سال 84 انتخاب شده ام بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم این روند موفقیت آمیز را همچنان ادامه بدهم. مجتبی جباری ضمن بیان این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جباری : انتخابم به عنوان ورزشکار برتر سال افتخار بزرگی است

استقلال از این پس اشتباه نمی کند


از اینکه از سوی مسوولان ورزش کشور به عنوان یکی از 10 ورزشکار برتر سال 84 انتخاب شده ام بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم این روند موفقیت آمیز را همچنان ادامه بدهم.

مجتبی جباری ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: حضور در جمع 10 ورزشکار برتر سال 84 افتخار بسیار بزرگی است و من از این بابت به خودم می بالم. البته جا دارد در همین جا از مربیان و همبازیانم که نقش بسیار زیادی در انتخاب من به عنوان ورزشکار برتر سال داشتند تشکر کنم.

هافبک استقلال در ادامه در خصوص دربی روزگذشته تصریح کرد: بازی با پرسپولیس برای تیم ما اهمیت فوق العاده ای داشت اما نمی دانم چرا نتوانستیم در این بازی عملکرد گذشته خودمان را به نمایش بگذاریم. به نظر می رسد بازیکنان ما خسته بودند و با اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم با این حال نتوانستیم همانند دیدارهای قبلی بازی کنیم.

وی تصریح کرد: در دیدار با پرسپولیس بازی نفر به نفر از سوی حریف در دستور کار قرار داشت و همین امر قدرت حرکتی ما را می گرفت با این حال چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که اگر آنها گل می شدند وضعیتمان در جدول بهتر از این می بود.

جباری عملکرد طالب لو و باقری را در هر دو تیم ستود و گفت: در بازی استقلال و پرسپولیس بازیکنان دو تیم نمایش چندان خوبی نداشتند با این حال من فکر می کنم وحید طالب لو از استقلال و کریم باقری از پرسپولیس نسبت به سایر بازیکنان عملکرد بهتری داشتند.

جباری در پایان تصریح کرد: استقلال از این پس اشتباه نمی کند و بازی های خود را مقتدرانه پشت سر می گذارد. ما منتظر کوچک ترین لغزش ازجانب تیم فوتبال پاس هستیم تا دوباره صدر جدول را از آن خود کنیم.