تبیان، دستیار زندگی
نیروهای امنیتی آل خلیفه ضمن محاصره بیمارستان، جسد این شهید را به نقطه نامعلومی انتقال دادند تا خانواده او نتوانند وی را تشییع کنند. فردای آن روز با خانواده این شهید تماس گرفته شد و از آنها خواستند تا جسد فرزندشان را تحویل بگیرند. نکته تأسف بار این بود که
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کوچک ترین شهید بحرین


این نیروها با تیراندازی مستقیم به سر وی او را مورد اصابت قراردادند، سپس فورا به بیمارستان انتقال یافت اما پیش از رسیدن به بیمارستان به خیل عظیم شهداء پیوست.


کوچک ترین شهید بحرین

"محمد عبدالحسین فرحان" کودک شش ساله بحرینی از منطقه شیعه نشین "سترة"،  بر اثر حمله وحشیانه نیروهای رژیم آل خلیفه و پرتاب گازهای مسموم و به اصطلاح اشک آور به سمت مردم مظلوم و بی گناه، به شهادت رسید.

پزشک قانونی بحرین علت به شهادت رسیدن "محمد عبدالحسین فرحان" را خفگی اعلام کرد.

گفتنی است رژیم ظالم و ستمگر آل خلیفه چند روز پیش از این جنایت  نیز با به شهادت رساندن "سید احمد سید سعید" کوچک ترین شهید انقلاب مردم بحرین خباثت خود را به همگان اثبات کردند.

کوچک ترین شهید بحرین

او با 15 سال سن، حتی در راهپیمایی و یا تظاهراتی علیه آل خلیفه شرکت نکرده بود تا بهانه ای به دست آنان داده باشد، بلکه به همراه دوستان خود مشغول بازی بود که از سوی نیروهای آل خلیفه مورد تعرض قرار گرفت.

این نیروها با تیراندازی مستقیم به سر وی او را مورد اصابت قراردادند، سپس فوراً به بیمارستان انتقال یافت اما پیش از رسیدن به بیمارستان به خیل عظیم شهداء پیوست.

نیروهای امنیتی آل خلیفه ضمن محاصره بیمارستان، جسد این شهید را به نقطه نامعلومی انتقال دادند تا خانواده او نتوانند وی را تشییع کنند. فردای آن روز با خانواده این شهید تماس گرفته شد و از آنها خواستند تا جسد فرزندشان را تحویل بگیرند. نکته تأسف بار این بود که جسد او نیز مانند بسیاری از شهدای بحرین، از زیر گلو تا پایین بدن شکافته شده برخی اعضای بدنش ربوده شده بود.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع :

شیعه آنلاین