تبیان، دستیار زندگی
رویا تیموریان به پروژه «علی سنتوری» پیوست تا او هم بازی جلوی دوربین داریوش مهرجویی را تجربه کند. این بازیگر چند روز قبل برای بازی در «علی سنتوری» با مهرجویی به توافق رسید تا جایگزین آزیتا حاجیان در این پروزه شود. این اولین ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رویا تیموریان به جای آزیتا حاجیان در علی سنتوری


رویا تیموریان به پروژه «علی سنتوری» پیوست تا او هم بازی جلوی دوربین داریوش مهرجویی را تجربه کند.

این بازیگر چند روز قبل برای بازی در «علی سنتوری» با مهرجویی به توافق رسید تا جایگزین آزیتا حاجیان در این پروزه شود. این اولین همکاری تیموریان و مهرجویی است.

نکته جالب در این باره دومین همکاری رویا تیموریان و همسش مسعود رایگان در یک فیلم است. این دو پیش از این در «کافه ستاره» با هم همبازی بودند.

آخرین بازی تیموریان حضور جلوی دوربین سامان مقدم در «کافه ستاره» بود که در جشنواره بیست و چهارم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. پیش از این در شروع فیلمبرداری این فیلم عنوان شده بود آزیتا حاجیان قرار است این نقش را بازی کند که بعداً به دلیل مشغله کاری حاجیان این امر منتفی شد. تیموریان چند روز قبل جلوی دوربین مهرجویی رفت تا بازی اش رسماً در «علی سنتوری» آغاز شده باشد. تاکنون حدود 60 درصد از صحنه های این فیلم فیلمبرداری شده و گروه همچنان در محله کاشانک تهران به سر می برند. داستان فیلم مهرجویی درباره یک نوازنده سنتور است که مواد مخدر زندگی اش را متحول کرده است. بهرام رادان بازیگر اصلی «علی سنتوری» است و بقیه بازیگران نیز نقش های فرعی را بازی می کنند. باز گلشیفته فراهانی (به جز چند پلان کوتاه) در این فیلم به پایان رسیده و هم اینک در کردستان به سر می برد.