تبیان، دستیار زندگی
اما انقلابی در قلب های شیعه اتفاق افتاده . نشان به آن نشان که بسجیانی آمدند تا نشان دهند کوچه بنی هاشم پر شده از شیعه علی. از سلمان ،از ابوذر،مالک، مقداد و عمار. نشان به آن نشان که بسیجیانی آمدند که به أین الفاطمیون لبیک گفتند. نشان به آن نشانی که در ولف
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

أین الفاطمیون؟

شهدا جنگ تحمیلی دفاع مقدس


اما انقلابی در قلب های شیعه اتفاق افتاده . نشان به آن نشان که بسجیانی آمدند تا نشان دهند کوچه بنی هاشم پر شده از شیعه علی. از سلمان ،از ابوذر،مالک، مقداد و عمار. نشان به آن نشان که بسیجیانی آمدند که به "أین الفاطمیون" لبیک گفتند. نشان به آن نشانی که در ولفجر مقدماتی بر روی سربند های بچه بسیجی یا زهرا نوشته شده بود


فاطمیه از راه رسید .چه فرقی می کند استناد به روایت شیعه بکنیم یا اهل سنت! چه فرقی می کند  75 روز را صحیح بدانیم یا 95 روز را . چه فرقی می کند علی با اکراه بیعت کرده باشد یا به اجبار.مهم چراغ خانه علی بود که خاموش شد. مهم این است که جماعتی که خودشان را مسلمان می نامیدند به خانه دردانه پیامبر خود یورش بردند و آتش به درش انداختند. همان دری که جبرئیل برای ورود کنارش می ایستاد و اذن دخول می خواند. حالا بعد از پیامبر آتش به درب خانه آورده اند و نانجیبی فریاد می زند که اگر علی به اجبار بیعت نکند خانه و اهل خانه اش را به آتش می کشم .حتی اگر در آن خانه فاطمه باشد!!

به پشت در کاش نمی رفتی مادر! این جماعت خیلی وقت بود که دندان تیز کرده بودند. خیلی وقت بود که کینه علی را در دل داشتند. این اهل نفاق به اهل بیت پیامبر خود حسد می ورزیدند. حب دنیا و حب خلافت گوش هایشان را کر کرده بود وگرنه همه شان غدیر خم را خوب به خاطر دارند. کاش به پشت در نمی رفتی مادر! در این شهر مدینه مرد تر از تو نبود که حق علی را باز بستاند؟ یقین دارم که نبود .که اگر بود ریسمان به دست علی نمی بستند. که اگربود تو سیلی نمی خوردی! خلافت غصب نمی شد ! جنازه حسن(ع)  تیر باران نمی شد . حسین (ع) به کربلا نمی رفت و زینب(س)  را به اسیری نمی بردند و ظهور قائم (عج) به تأخیر نمی افتاد. حالا هزار و اندی سال از غیبت می گذرد و ما حسرت غفلت هایمان را می خوریم.

اما انقلابی در قلب های شیعه اتفاق افتاده . نشان به آن نشان که بسجیانی آمدند تا نشان دهند کوچه بنی هاشم پر شده از شیعه علی. از سلمان ،از ابوذر،مالک، مقداد و عمار. نشان به آن نشان که بسیجیانی آمدند که به "أین الفاطمیون" لبیک گفتند. نشان به آن نشانی که در ولفجر مقدماتی بر روی سربند های بچه بسیجی یا زهرا نوشته شده بود. در کربلای پنج بر روی پیراهن خود می نوشتند که می رویم تا انتقام سیلی مادر بگیریم . ما امروز آمدیم و هستیم تا علی تنها نماند . ما به دعای خیر مادرمان و عشق او آمدیم و ایستاده ایم.

کربلای پنج نام عملیاتی بود که حماسه آن را بسیجیان روح الله با رمز یا زهرا در خاک شلمچه آفریدند و شیعه را مفتخر به دفاع از حریم فاطمه کردند. بسیاری از شهدای ما گمنام شدند به این علت که به مادر خود اقتدا کرده بودند و می خواستند همچون مادرشان غریبانه در خاک بیارامند. فاطمیه جبهه ها یادش بخیر

امروز به برکت آن انقلاب، شیعه سر بلند تر از همیشه مدافع حریم ولایت شده و آتش به جان دشمنانش انداخته. سید حسن نصر الله در لبنان پرچم لبیک یا حسین را بلند کرده و در غزه این روزها اولین حسینیه را بپا کرده اند.بحرین این روزها صحنه کشمکش و جنگ مظلوم علیه ظالم است و شیعیان بحرینی مظلوم و بی صدا توسط غاصبان ولایت کشته می شوند. شاعره بحرینی آیات القرمزی به جرم حق گویی شهیده می شود و پزشکان معالج را به جرم اقدام علیه امنیت ملی -بخوانید علیه آل سقوط- به زندان می کشانند. اما تو ای برادر بحرینی که در این ایام فاطمیه با دشمن فاطمه می جنگی؛ امروز حفظ کردن کوچه بنی هاشم از اوجب واجبات است. مبادا بگذاری آل خلیفه غاصب دستش به درب خانه فاطمه برسد. حتی اگر آل ابوسفیان هم اورا یاری کند تو میدان را خالی نکن. خمینی یکبار در عملیات خیبر به بسیجیانش گفت که جزایر باید حفظ  شوند و دست دشمن نیافتد. خیبریون آنجا حماسه ای آفریدند که تا ابد ماندگار شد.

سید حسن نصر الله به همین خیبریون اقتدا کرد و خواب از سر آل صهیون برد. حالا تو هم با قیام خود خیبری دوباره به راه انداختی . محکم باش!  آل خلیفه غاصب و آل سقوط کوچکتر از آن هستند که جلوی خیبریون بایستند. همین آل سقوط زمان جنگ تحمیلی به صدام هم چک سفید امضا می داد  و می گفت المال لنا و العیال لک. اما جملگی شان کور خوانده بودند . کربلای پنج نام عملیاتی بود که حماسه آن را بسیجیان روح الله با رمز یا زهرا در خاک شلمچه آفریدند و شیعه را مفتخر به دفاع از حریم فاطمه کردند. بسیاری از شهدای ما گمنام شدند به این علت که به مادر خود اقتدا کرده بودند و می خواستند همچون مادرشان غریبانه در خاک بیارامند. فاطمیه جبهه ها یادش بخیر.

به یاد همه پهلو شکسته هایی که مادرشان فاطمه به هنگام شهادت بر بالینشان آمد و سر شان را به دامن گرفت.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع :

وبلاگ تک و پاتک