تبیان، دستیار زندگی
دومین دوره مجازی برنامه نویسی به زبان C-مقدماتی با شرکت 10 فراگیر از تاریخ 07/12/89 به مدت 2 ماه برگزار گردید. دوره مجازی برنامه نویسی به زبان C یک دوره مقدماتی است که پیش نیاز دوره های برنامه نویسی به زبان های پیشرفته می باشد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دومین دوره آموزش مجازی

برنامه نویسی به زبان C-(مقدماتی)

دوره مجازی c

دومین دوره آموزش مجازی برنامه نویسی به زبان C-مقدماتی با شرکت 10 فراگیر از تاریخ 07/12/89 به مدت 2 ماه برگزار گردید. دوره آموزش مجازی برنامه نویسی به زبان C یک دوره مقدماتی است که پیش نیاز دوره های برنامه نویسی به زبان های پیشرفته می باشد. هدف از برگزاری این دوره معرفی انواع زبان های برنامه نویسی و تفاوت هایشان و آشنایی با اصول و مبانی برنامه نویسی در کامپیوتر است. همچنین با گذراندن این دوره توانایی در برنامه سازی به زبان C و آمادگی جهت شرکت در کلاس های زبان های پیشرفته حاصل می شود.

محتوای آموزشی دوره از طریق سامانه آموزش الکترونیکی در اختیار فراگیران قرار گرفته که این محتوا شامل مباحثی چون "آشنایی با ساختار نرم افزار و جایگاه زبان های برنامه نویسی"، "روش حل مسئله به کمک فلوچارت"، "چگونگی ایجاد توابع در زبان C"، "ساختار Union,Structure Enumerations" و ... می باشد. جهت مشاهده کلیه سرفصل های محتوای آموزشی می توانید به دپارتمان برنامه نویسی در صفحه ثبت نام دوره های مجازی مراجعه نمایید.

برگزاری دومین دوره مجازی برنامه نویسی به زبان c- مقدماتی

همچنین در طول برگزاری دوره، جهت حفظ تعامل بین فراگیران و مربی دوره تعدادی کلاس مجازی بصورت آنلاین برگزار گردید. در نهایت، در پایان دوره جهت ارزیابی نهایی فراگیران، آزمون نهایی برگزار شده و به فارغ التحصیلان گواهی پایان دوره از طرف موسسه تبیان اعطاء گردید. همچنین به نفرات برتر این دوره ها بن تخفیف برای ثبت نام در دوره آموزش مجازی "برنامه نویسی به زبان C++ (پیشرفته) " اهدا شد.

جهت ثبت نام در دوره‌های آموزش مجازی برنامه نویسی می‌توانید به صفحه ثبت نام دوره های برنامه نویسی مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

 

مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان

تهیه و تنظیم: فاطمه سید خاموشی